If you never try you never know
Passen als je de kans krijgt zou ik zeggen.
Laat je niks wijsmaken https://uhrforum.de/steinhart-ovm-ocean-vintage-military-version-mit-schwarzem-zb-t321994
Mooi " klokkie" hoor, daar ga je veel plezier aan beleven! Kwaliteit / prijsverhouding gewoon super. Heb zelf een Ocean One als werkhorloge…
Genieten maar!
Ik spreek geen reet Duits helaas. De beste man is de band kwijt? Haha.
Maar verkocht dus voor €260. Nou zo cheap heb ik hem nog nooit gezien
Deze is zonder uitgenomen schakels van de band en de doos, vandaar iets goedkoper, ca. €300 is zo een beetje de normale prijs voor een compleet set.
Onze oosterburen doen niet mee met de hype
Ondertussen is het al zover: https://www.steinhartwatches.de/de/taucheruhren/ocean-vintage-military-neu.html
De wijzerplaat is dus weer zwart, maar wel nog altijd wat meer tekst dan bij de OVM1.
Het glas is nu ook wat vlakker dan bij de vorige versies.
Ik vind de OVM1 nog altijd de mooiste, maar die nieuwe band is wel interessant
Congrats!
Wat maakt dat je de OVM1 mooier vind dan? Ik denk dat ik zelf de 39mm versie van Gnomon het mooist vind.
Deze nieuwe OVM3 is het ook net weer niet. De OVM1; ongelijke kleur lume
OVM2; te lichte wijzerplaat
OVM3; te donkere wijzerplaat
Kunnen ze niet gewoon een OVM maken met juiste lume en zeer donkergrijze wijzerplaat?
Ik begrijp wat je bedoelt maar is de donkergrijze wijzerplaat waar je het over hebt niet gewoon ‘tropical’ of hoe ze dat tegenwoordig noemen in de marketing branche?
Dus die is óóit zwart geweest maar inmiddels is hij gepatineerd.
Ik heb geen idee of ze dat bedoelen met “tropical”. Is dat niet een type horlogeband?
Ik heb begrepen dat er iemand zijn 39mm Gnomon OVM naar @anon50762135EV heeft verstuurd. Ik ben benieuwd naar de foto’s…
Hier wat duiding
p.s. tropic bandjes bestaan zeker ook ja!
De OVM1 vind ik het mooist vanwege de wijzerplaat en het bolle glas. Ik vind de band wel behoorlijk breed, dus ik ben benieuwd of die nieuwe band veel verschil maakt.
Sorry voor de kick. Ik bedenk me net dat ik ook nog een OVM 1 in mijn doos heb liggen. Gekocht in de tijd dat er nog een levertijd van een paar maanden op zat. Net weer om gedaan en verdomd, het is best een aardig ding. Heb hem nu op een leren Steinhart band. Zie ze niet zo vaak meer langskomen volgens mij!
Ik heb een Steinhart OVM mk1 en een OVM mk2.
Ja beide
Waarom?? Géén idee … draag ze beide vrijwel nooit meer
Mooi hoor!
42mm?
Yes. 42mm. Lug to lug is volgens mij niet enorm dus het horloge is goed draagbaar. Het blijft best oké spul voor het geld zeg!
Gebold saffierglas, ETA 2824 elabore grade uurwerk, 300m WR, massief stalen band met solid end links etc voor volgens mij 400 Euro.
Denk dat ik deze maar weer een paar dagen aan het werk ga zetten!