NA + subjectieve review: Presentje van mijn eega: Edox Les Bemonts

Beste medeforummers,

Je zult maar aan het kijken zijn naar een moderne, wat sjieke dresser; wat horloges verkopen, want de dresser die je uiteindelijk dacht te hebben was het dus toch niet en eindelijk wat cash hebben en dan een bijna lege envelop vinden (ja zo werkt dat bij mij) waarin de cash van de verkopen zat, niet meer zit, dus.

Tsja, heb ik iets fout gedaan? Had ik het niet in de envelop gedaan? Teveel uitgegeven aan het nieuwe huis? De kids tekort gedaan? Of was vrouwlief vergeten te pinnen voor de boodschappen? Geen idee. In ieder geval raakte ik wat gefrustreerd. Wie krijgt dan als eerste de schuld, jawel, mijn echtgenote.

Dus, als ze thuis komt uit haar avonddienst maar eens aan de tand voelen… jaja, zo traditioneel ben ik wel opgevoed.

Maar goed, voor dat ik gisteren na haar avonddienst iets in te brengen had, want zo traditioneel ben ik wel opgevoed, kreeg ik dit onder mijn neus geduwd:

De inhoud van het briefje zal ik jullie verder besparen, maar het kwam erop neer dat mijn vrouw de helft van een klokje betaald had en de andere helft bijgepast uit MIJN hobbypot. Dat ik niet geaccepteerd zou hebben dat ze een hele klok zou betalen, enzovoort. Allemaal vrouwen sentiment natuurlijk, want zo traditioneel ben ik wel opgevoed.

En ook nog iets in de trant van: “je hebt het druk gehad met verhuizing, blij met het nieuwe huis, cadeautje van mij vanwege de verhuizing en zo, toevallig stond dit horloge op je wensenlijst en ik was toch in de buurt van die juwelier en vindt hem erg bij je passen, blablabla…”. Dit riekt naar voorbedachten rade…

Mijn zoektocht naar een echte “pakken-klok” is onverwacht snel voorbij want een van je vrouw gekregen horloge mag je niet flipperen staat ergens geschreven. Vanwege ook de emotionele waarde en zo. Had ik al gezegd dat ik het best met mijn vrouw getroffen heb?

Wat was het geworden? Nou, gewoon, het dunste quartz horloge met datumveld ter wereld. Had ik al eens in een ronde en zwart PVD variant gehad, die ik vanwege de PVD toch geflipperd heb. Maar de dunne Edox bleef wel knagen, vandaar dat hij toch op mijn lijst stond.

Maar, ik zeur al weer te lang. De foto’s

Bedankt voor het kijken, en thumbs up voor Edox. En mijn vrouw natuurlijk!

Jaco

62 likes

Leuk verhaal en leuke verrassing!

1 like

Fantastisch leuk verhaal en…heel mooi horloge! :relaxed:

Heel veel plezier ervan!

1 like

Mooie klok en je boft maar met haar.

1 like

Mooi mooi mooi :+1:

1 like

Goed verhaal en mooi horloge (is dit de 27031 3 AIN ?)

1 like

Ja, inderdaad.

Proficiat!

Maar wat ik me nu afvraag he… Ben jij traditioneel opgevoed?

5 likes

Ja, heel erg hoor. Onvoorstelbaar gewoon. Ik accepteer gewoon een horloge van mijn vrouw… Zonder tegenspraak. :slight_smile:

1 like

Je bent een voorbeeld voor velen!

2 likes

Mooi verhaal en gefeliciteerd met je klokje .

1 like

Van harte met zowel je nieuwe aanwinst als met je echtgenote. Koesteren. :wink:

1 like

Hoi Jaco

Mooie klok man, en is het mogelijk dat je vrouw een topic aan maakt. Wellicht is ze een inspirerende bron voor onze vrouwen.

Groet Bram

2 likes

Leuk man! En ik vind het wel ‘ultra slim’ van haar om de inhoud van jouw envelopje erbij te leggen :wink:

2 likes

Mooi horloge, leuk verhaal, geweldige vrouw! Veel plezier met beiden :wink:

1 like

De vraag heb ik gesteld. Maar geloof niet dat er veel animo van haar kant voor is als ik het zo hoor. :wink:

1 like

Zekers, ik weet niet of dit tijdens de midlife crisis ook werkt, mocht ik ooit een boot willen of zo…

Mijn beste,

Leuk om te lezen en vooral ook om te zien!!
Proficiat, dan ook met deze subtiele aanwinst.
Ik wens je er vele aangename momenten mee!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Er zijn uitzonderingen. Niet veel, maar ze zijn er wel. Jij, Jaco, hebt er een.

Ohja, mooie klok trouwens.

1 like

Geweldig leuk verhaal en een prachtig horloge!
Toch wel grappig dat het een halve sigaar uit eigen doos is :grimacing:

1 like