NA: Swatch Irony ... of nie?

Nog nooit eerder gezien, maar écht heel mooi!
Van een conversatiestarter gesproken zeg…

1 like

Leuk! :+1:

1 like

:crazy_face:

Ben benieuwd… We gaan het meemaken. :nerd_face:

2 likes

Dat is dan weer jammer: ‘Rolex-Platina’…

Jaeger-LeCoultre, Patek Phillipe, Franck Müller, Ulysse Nardin of Jacob&Co - Platina klinkt toch veel beter :sunglasses::wink:

1 like

Ik zie je PB wel verschijnen voor de DIbs :rofl:

1 like

Allereerst DAMN !!!
Meaui !

Swatch is verantwoordelijkheid voor mijn liefde voor horloge’s, en waarom ik (in mijn zoektocht naar een specifieke swatch) dit forum heb gevonden.
Op het horloge forum vieren de luxe merken hoogtijden, en blijft de Swatch horloges vaak onderbelicht en wat minder aan de oppevlakte.

Toevallig heb ik gisteren weer een mooie additie de ²Q aan mijn Swatch 007 collectie besteld :slight_smile: mooi om te zien dat er meer “Ekte” liefhebbers zitten op het forum die verder kijken dan alleen de luxe watches.

3 likes

Wat een mooi horloge Jur! :ok_hand::heart_eyes:

Heel veel plezier ermee gewenst!:+1::slightly_smiling_face:

1 like

Best een leuk ding! Proficiat

1 like

Supergaaf ding!

1 like

Leuk! Ik weet nog dat topic dat je de hele 007 collectie had gevonden in de koffer op MP.
Jouw enthousiasme straalde toen zo van het scherm af, dat ik er nog steeds blij van word.
Ik heb toen nog een keer de Sollicitatie Swatch voor je getekend. Een van mijn eerste tekeningen.

Mooie toevoeging aan je collectie die Q2.

1 like

Geweldig verhaal! Ook ik ben horlogeliefhebber geworden door Swatch. Zal nooit vergeten dat ik in 1984 mijn eerste Swatch horloge van mijn ouders kreeg. Een mooi primair gekleurd horloge waar je bij elke blik op de wijzerplaat happy van werd. De jaren daarop volgde er nog vele Swatches. Ik meen dat er destijds zelfs elke 6 maanden nieuwe modellen gepresenteerd werden. Geweldig!! Jouw nieuwe aanwinst is echt prachtig zeg, ben erg onder de indruk. Wees er zuinig op maar natuurlijk wel lekker dragen want een horloge verdient nou eenmaal polstijd. Nogmaals leuk nostalgisch verhaal en bovenal proficiat!!!

1 like

Dank!

Het is niet de mooiste Swatch. De plaat had iets rustiger gemogen. Maar de case maakt het meer dan goed. Ik ga hem ook lekker dragen. Heb hem ook nu om. Hoef sowieso niet bang te zijn beroofd te worden in 020 :sunglasses:.

2 likes

Gefeliciteerd !
Prachtig horloge !
En ik maar denken dat ze alleen maar plastic horloges maken in heel veel soorten.

1 like

Bespeur een zelfde enthousiasme hier aangaande jouw NA :wink:
Soms wil je dingen ook niet zien want damn wat een beauty hier die ik eigenlijk ook wel in de collectie wil hebben :wink:

Kan hij trouwens geserviced worden, ik dacht namelijk te zien dat de achterkant open kan in tegenstelling tot de nieuwe sistem51 Swatches.

1 like

Dat was een vette aflevering he?!

OT: wat een kanonnen vet ding zeg! Heel erg uniek :ok_hand:t3:

1 like

Stomme hobby :rofl:

Ik ga uit van wel. Lijkt mij wel voor een horloge dat in 1993 2k in guldens was. Ik moet hem nog op een timegrapher leggen om te zien of hij service nodig heeft. Ik denk dat er sinds 93 ook niks aan gedaan is. Dus service zal wel nodig zijn.

Heel vet en heel leuk om een keer mee te mogen maken! :+1: keep up the good work.

Echt he! :robot:

2 likes

maar heb je al gezien dat er een uurmarkering niet logisch opgesteld is?
op 2u staat 14u
op 4u staat 4u (zou 16u moeten zijn)
op 6u staat 18u
op 8u staat 20u
op 10u staat 22u
en op 12u staat 24u
wie weet heb je hier een uniek horloge met een “foutje” in en is deze nu onbetaalbaar?
zoals er wel eens postzegels uitkomen met een drukfout en die dan zeer zeldzaam en verschrikkelijk
duur blijken te zijn?
ik zou hem niet weg doen als ik jou was :smiley:

1 like

Wat gaaf zeg! :smiley:
Mocht je eens een nieuw bandje halen in een Swatch store dan ben ik eigenlijk wel benieuwd of ze het zien of opvallen dat dit een heel speciale is

1 like

Hahaha goede.
Moet Idd verder zoeken naar een bandje.
De tip van @Dave76 was goed en ze reageren snel op mail, maar helaas niet het bandje wat ik zoek.

Jammer…ik weet dat ze een hele breed assortiment hebben maar dat helaas niet alle bandjes meer leverbaar zijn.
Af en toe ook vreemd. Vorige keer was het bandje voor een specifiek horloge niet meer leverbaar, maar konden ze wel het horloge nog leveren met de originele band er op :crazy_face:

1 like