NA: TAG Heuer 2000 uit de ‘80s (Long Read!!)

Top :ok_hand: mooi informatief topic

1 like

Cool Ed, het is geen Squale maarja Tag mag er ook wezen. :grin: veel draagplezier!

1 like

Heerlijke “vintage” diver Ed! Geen Squale maar dit misstaat zeker niet :wink: :+1:

1 like

Leuk Ed, echt tof om de geschiedenis van TAG heuer’s modellen zo wat meer te leren kennen. Zo leer ik mijn recent aangeschafte Aquaracer ook steeds meer waarderen. Ik had er vooraf een bepaald beeld bij, maar dat moest ik al loslaten. Er zijn nog veel leuke Tag Heuers te ontdekken lees ik. :+1:

1 like

Dank jullie wel, mannen! Het was sowieso heerlijk om even lekker te kunnen ‘nerden’ over dit horloge en het merk. :grin: :beers:

4 likes

Top verhaal om te lezen @TagEd, dank daarvoor. Heerlijke aanwinst voor jou en wat een kleurrijke toevoeging aan het kwintet. Gefeliciteerd met deze zomerse NA. Wat een plaatje en in een goede staat zo te zien. Jij bent klaar voor de vakantie :desert_island:

Hey die ziet er bekend uit!

Mooi horloge, veel plezier er van deze zomer!
En als je er een nieuwe lumepip in zet hoor ik het graag. Wil ik misschien ook nog doen😉

4 likes

Toffe ochtendlectuur over een mooie aanwinst. Altijd fijn zo’n NA met een achtergrondverhaal.

Thanks, man! Ja, ze liggen al klaar, het dynamische duo, dat mee mag! :airplane: :sunglasses: :ocean: :tropical_drink:

Hey ja, lekkere uitvoering, he?! :blush: :+1:

Ik zou die van jou inschatten op early '90s. Klopt dat? In 1990 was er volgens mij nog het niet ingekleurde logo en daarna de rood/groene, toch?

Thanks, mensen! En was leuk om te schrijven! :pen: :nerd_face:

2 likes

Klopt helemaal, 1991!

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand: Prachtige staat ook!

1 like

Thanks, man! :beers:
Inderdaad best bijzonder dat ie er nog zo uit ziet, na al die jaren. Komt bij B&O Watches vandaan. Goeie gasten! :+1:

2 likes

Cool dat ie er nog zo ontzettend strak uit ziet! Gefeliciteerd met je mooie aanwinst👍🏼

1 like

:blush:Ja, ze bestaan dus nog wel en dank je wel, man! :beers:

1 like

Het lapje tekst zet de historie en sfeer mooi neer! Een lumepipje kunnen we ook mee helpen (@MH90), alleen is de kleur matchen vaak lastig dus valt het meestal nieuwerwetser superluminova groenig uit.

2 likes

Thanks, Rutger! Nog steeds super blij mee! En die lumepip kom ik nog even op terug! :flashlight: :+1:

1 like

Prachtig gefeliciteerd!

Cool topic, mooi verhaal, leuk horloge. Alleen jammer dat het geen echte long read was. :upside_down_face::+1:

Gefeliciteerd!

1 like

Heel leuk topic en wat ziet dat horloge er nog strak uit zeg. Goeie keuze ook om ‘m op de tropic te zetten, staat ‘m uitstekend! Proficiat, dat wordt genieten deze zomer.

1 like

Thanks, man! :beers:

Ah ja, nee het is natuurlijk geen
leo tolstoy - war and peace - First Edition - AbeBooks

Maar in deze tijd, waarin we vooral langs plaatjes en filmpjes scrollen, vond ik een kleine waarschuwing toch wel verstandig. :sweat_smile: :wink:

1 like