Zeker en thanks! Komt helemaal goed!
Tof verhaal Ed. En ook een hele leuke aanwinst.
Ik zelf ben ook in die tijd geïnteresseerd geraakt in horloges en herinner me een maatje van me die destijds een link kocht. Joh wat was ik jaloers.
Proficiat met je toffe duiker Ed
Ehh
Thanks, Roy!
Ja, dat was toch wel een heel gaaf ontwerp! Écht wat anders en daarna vaak gekopieerd. Of moet ik zeggen ‘gehommageerd’. Onder andere door Seiko. Maar goed, Senna was natuurlijk een iconisch figuur met dit horloge. Maar ook Tom Cruise droeg een S/EL, in de film Jerry Maguire.
En er zijn nog wel aardig wat TAG Heuers in films. Maar dat moet misschien maar 'ns in een ander topic.
Thanks, man en het was my pleasure!
Da’s een coole 1000, trouwens!
Mooi en leerzaam verhaal, en natuurlijk een gaaf horloge!
Er staan redelijk wat 2000’s in mijn Chrono24-favorieten, dat kan natuurlijk niet lang goed blijven gaan, en je hebt zojuist weer olie op het vuur gegooid.
Bedankt man.
Dankjewel, man!
En ja, ben bang dat ik precies weet hoe dat gaat! Sterkte, kerel!
Ja, absoluut! Jason Bourne, met z’n Link!
Ik was verleden week in 2 strijd toen deze te koop werd aangeboden. Een chrono quartz, de versie met het monochroom logo.
O.k., en waar twijfelde je over dan?
Een extra horloge of niet.
Prijs was wel ok, net geen 700 euro, ik had ook de 1st eigenaar opgezocht en gecontacteerd. Leek allemaal wel goed te zitten.
Ja, het kan best uit de hand lopen. Begrijp ik. Maar toch ook wel jammer. Nou ja, misschien een volgende.🤷
Daar gaat het om! Mooi man!
Thanks, Jur!
Prachtige aanwinst weer wat geleerd w.b .een stukje historie in je leuke introductie : proficiat en lekker genieten dus
vraagje heb jij nu ook nog een Heuer ?
Leuk stuk! Dank en van harte met je na
Dankjewel, Harry! En nee, ik heb alleen TAG Heuers; dus van ná 1985. Een vintage Heuer automatische chrono uit mijn geboortejaar staat nog wel op de wensenlijst, voor ooit. En misschien, voor die tijd, nog wel een heel vroeg duikertje. Lijkt me wel leuk en om de (kleine bescheiden) collectie nog wat completer te maken. We zien het wel. Bedankt voor het lezen, in ieder geval!
Hey thanks, man!