NA : Tag Heuer Calibre 6 Carrera

Je kent het vast wel…
Dit jaar was ik van plan om 2 horloges aan te schaffen. Dat was ook mijn reactie op een topic van een tijdje terug wat je ging kopen in het jaar 2021.

Ik had geantwoord dat een Hamilton khaki field en een Certina Ds1 big date 60th anniversary het plan was voor dit jaar en dat het dan wel even mooi geweest was… (ja tuurlijk, geloof je het zelf?)

Je zit op het forum te scrollen, hé een Junghans die op mijn wenslijst staan, die moet ik niet laten gaan.
Maar naast de Junghans kwam ook de HFLE Delft Watch Works en nu dan ook de Tag heuer calibre 6. :grin:

De zilverachtige sunburst met het de blauwe en rode details zijn is echt geweldig.

Voor dit jaar genoeg nieuwe aanwinsten dus. :rofl:

Bedankt voor het kijken!

68 likes

Één van de fraaiere Heuers! Veel draagplezier!

3 likes

Heel gaaf! Gefeliciteerd met je NA

1 like

Beauty! Van harte :partying_face:

Hier zijn tweelingbroer

4 likes

Supergaaf horloge. Ik heb hem ook gehad en het is een van de weinige horloges die ik nog wel eens mis.

2 likes

Normaal geen Tag Heuer fan, maar deze is echt super fk gaaf!!

1 like

Erg mooie Heuer, misschien wel één van de mooiste. Goede keuze!

1 like

Geweldig mooie Tag Heuer! Dacht even dat je hem van @Utrecht2 had gekocht. Maar gelukkig nog in bezit :ok_hand:t3:

3 likes

Mooie foto’s ook :sunglasses:

1 like

Heel gaaf horloge, geniet van je aanwinst.

1 like

Schitterend horloge, veel plezier ermee :+1:

1 like

Mooi :+1:t2:
Gefeliciteerd!

1 like

Idem! :slight_smile:

Sterker nog, zou dit niet diegene zijn die wij gehad hebben? Of dwaalt hier nog eentje rond op het forum?

2 likes

Hij is prachtig, enjoy!!

1 like

Als TH liefhebber… een prachtig horloge. :slight_smile:

1 like

Dat zou heel goed kunnen. Ik ben even kwijt bij wie hij allemaal terecht is gekomen.

2 likes

Mooi! 39mm?

1 like

Dat is met recht een prachtige aanwinst.

1 like

Ik heb 'm ook gehad, overgenomen van illewoare!
Een prachtig horloge, alleen te klein voor mij. :disappointed_relieved:
Jandoedel heeft 'm overgenomen en heeft dit mooie horloge nog steeds in bezit, zover ik weet!

2 likes

Prachtige aanwinst deze Heuer, veel plezier ermee :ok_hand::ok_hand:

1 like