NA: TAG Heuer Carrera Calibre 6

Beste mensen,

Mag ik u voorstellen aan deze nieuwe aanwinst die gisteren op mij lag te wachten bij thuiskomst: TAG Heuer Calibre 6.

Hoewel ik niet specifiek een TH fan ben, zijn er wel een aantal specifieke modellen die ik mooi vind. Een aantal daarvan zitten net even in een andere prijscategorie, maar degene die ik persoonlijk het mooist vond paste net binnen mijn vakantiebudget…:slight_smile: Na een relatief korte zoektocht, zag ik hem opeens bij William Wien staan. We kwamen al snel een prijs overeen en een paar dagen later was ie al binnen. Top!

Mooie zilvergrijze sunburst dial (soms wit-achtig, afhankelijk van lichtinval), en met 39 mm een prima draagbare maat. Door de relatief grote lug-to-lug afstand draagt ie ook een fractie groter. Een sportieve dresser wat mij betreft ook.

De 3 rode accenten (60 markering, Heuer en secondenwijzer), blauwe subdial en datum als het ware op 1 verticale lijn vind ik zelf erg gaaf.

Genoeg geluld nu, foto’s dus enjoy:






Groet,

Michael.

26 likes

Ik ben absoluut geen fan van het merk. Maar deze vind ik wel altijd erg leuk. Proficiat!

1 like

Mooie NA. Heb er ook naar zitten kijken maar dat budget is vaak de spelbreker. geniet van deze classic in wording!

1 like

Heb er heel vaak naar gekeken bij WW, prachtig horloge! Veel plezier ervan, maar dat moet vooral met dit zonnetje zeker goedkomen :thumbsup:.

1 like

Fraai! Model en kleurstelling erg mooi wat mij betreft. Gefeliciteerd.

1 like

Werkelijk prachtig horloge.
Geniet ervan.

1 like

Prachtig horloge , gefeliciteerd.

De carrera is altijd mooi imho , tijdloos model :thumbsup:

1 like

hele mooie aanwinst ! veel plezier ermee !

1 like

Ben ook niet echt een TAG fan (wel Heuer fan) maar dit is toch wel een heel leuk klokkie,
Van harte ermee :thumbsup:

1 like

Heel fraai!
Mooie sportieve dresser.
En de datum is hier wel mooi geplaatst!

1 like

Hele mooie aanwinst gefeliciteerd .:thumbsup:

1 like

Schitterend! Staat al lang op mijn verlanglijstje deze prachtige Tag Heuer

1 like

klats, gaan met die 2700 euro :stuck_out_tongue:

1 like

Mooie TH hoor!

1 like

Ik ben een Heuer fanboy, en ik zeg dat deze super schitterend is, Veel draagplezier!

1 like

Totaal geen fan van Tag, maar moet toegeven dat deze er heel netjes uit ziet. Proficiat ermee!

1 like

Qua TH’s die ik wel zou willen staat deze met stip op 1!

Prachtig

1 like

Wat hij zegt! :point_up:

1 like

Mag ik vragen voor hoeveel deze gaan in het grijze circuit?

Prachtig, gefeliciteerd!
Clubje oprichten? :wink:

2 likes