Oei oei oei! Hier kreeg ik 20 jaar geleden een strakke plasser van en eenmaal eindelijk in het echt om de pols voel ik “the love” echt wel. Jammer dat het een quartz is… deze Pilot is van ca. 1993 en is eigenlijk zo goed als nieuw. Ik daag jullie uit om krasjes op de bezel insert te vinden!
De chocolate DiModell Chronissimo die ik nog had liggen staat hem ook echt heerlijk.
Dank je. Hij loopt als een zonnetje, deze ETA. Vervangen zal niet voor problemen zorgen en batterijtjes wisselen al helemaal niet. Geschroefde kroon en tritium trouwens, lekker zoals het heurt bij zo’n ding van die leeftijd.
Hier had het weinig uitgemaakt, het is toch maar het kleine wijzertje bij de 6 positie welke zijn rondjes maakt. Je hebt het nadeel van quartz veel minder bij een chrono, want veel minder zichtbaar (vind ik)
Gelukkig plaats je een foto van je pols waar hij omheen zit
anywho…
Ik keur m goed :), soort van Navitimer maar toch totaal anders met eigen gezicht. Well done.
Moojj… normaal vind ik zo’n panda achtige chrono maar druk met die donkere chrono vlekken.
Deze is wel mooi in balans door de dikkere donkere bezel die doorloopt onder het glas In zeer mooie staat overigens.
Proficiat