NA: Tag Team [Calibre 21]

Oké, technisch gezien is het één aanwinst, de andere had ik nu een kleine periode.

Gisteren de Tag Heuer Carrera Calibre 5 van @anon50762135EV opgehaald. Het voelt een beetje als de finale verkoop van de V&D nu Ide gestopt is, maar eenmaal bloed geroken, kon ik het aanbod niet weerstaan.

Nu heb ik twee Carrera’s (Calibre 5 & 16) in de kist. Zo gelijk en tegelijk zo verschillend. Ik vind het fantastisch! Ik ben geen groot TH fan, maar ik ben inmiddels een enthusiast.

De Tropik heeft hiervoor de kist verlaten, maar dat is het waard. Ik zie het namelijk als een upgrade.

Genoeg praatjes, nu plaatjes!

20 likes

Gefeliciteerd! Mooi duo heb je daar :thumbsup:. Wat mij betreft zeker een upgrade!
Veel plezier met beiden.

1 like

Gefeliciteerd met de aankoop!
Nu ben ik benieuwd wie van de 2 het meeste draagtijd krijgt.

Ook benieuwd wat @anon50762135EV : de volgende aankoop gaat worden , je hebt een leuk potje met geld nu :thinking:

1 like

Mooi duo, congrats!

1 like

Fraaie 2-piece collection, zo! Gefeliciteerd!

1 like

Dat is niet het geval. Ik heb er nog een paar, maar twee Carrera’s vond ik vermelden waard.

Heel mooi duo!

1 like

Haha, daar was ik al bang voor. Horlogeverslaving is a bitch!:wink: Maar die twee TH’s zijn zeker de moeite waard. Geniet ervan!

1 like

Ik heb dat eigenlijk altijd wel een mooi horloge gevonden.
Kan ook niet goed begrijpen dat je zoiets wegdoet om dan helemaal niets meer te gaan dragen.
Maar ja ieder zijn ding zullen we maar zeggen ik wens je in iedergeval veel plezier met deze prachtige aanwinst

1 like

Schitterend.

1 like

Mooi duo! Van harte met de nieuwste telg…:wink:

1 like

Mooi :thumbsup:
Mooi setje en mooie foto’s !

Veel plezier ermee.
Pieter.

1 like

Nice! Proficiat!

1 like

Mooie horloges! Gefeliciteerd!!

1 like

Congrats

1 like

Proficiat

1 like

Gefeliciteerd!
2 mooie TAG Heuers, 1 sportieve en 1 dressy. Nu nog een duiker en je bent compleet :smile:

1 like

Van Harte!
Mooi om naar te kijken, prachtig om te dragen.

1 like

Ik heb nog een Seiko 7002. Mijn mooiste duiker heb ik ingeleverd; Halios Tropik SS. Wellicht komt er wel weer een duiker, maar ik mis hem niet.

Eigenlijk bedoelde ik een TAG Heuer diver om de serie te completeren :wink:

Aan de andere kant… Met 100 m WR kom je al een heel eind als je een beetje wil zwemmen…