Je draagt hem toch wel op links he?
Gelukkig niet
Welkom Petra,
Ik hoop dat je een fijne en leerzame tijd mag hebben op dit forum
Welkom.
Een bijzonder horloge. Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan
Welkom terug.
Leuke Tandoori ook.
Gefeliciteerd met je Tandorio
, mooi die rode plaat en lekker zo’n kroon, lekker makkelijk opwinden en gelijk zetten. En leuk wat flowert zegt, bestaat dus uit de duurste horloges, een alles in 1 horloge.
Nu nog een foto van de lume, want die zitter er m.i vet op.
En blij dat je er weer bent Petra, zuurpruim berichten gewoon overslaan of op negeren zetten. En natuurlijk hopen we nog veel van je te horen
Wel kom op het forum terug Petra ,je foto is gezien ,de overgrote tijd is het goed toeven hier op het forum en wens je een fijne tijd alhier
Nou, je schrijft dat nu wel, en dat het haar financieel niet voor de wind gaat, dat je zomaar verzint. Want daar heb ik toch een totaal andere mening over die aantoonbaar zijn. Ken jij deze mevrouw eigenlijk wel ? nee he, dacht ik al.
Ha Ed, als je net als ik niet verder komt dan een eitje bakken is zo’n pakje best wel handig en de kleur komt overeen met de wijzerplaat . Maar sta open als je een recept hebt
wat in 20 min. klaar is maar dan wel de kleur van het horloge heeft
Google is je vriend Ferry. En, als je het 2X intikt, krijg je nog jarenlang tips binnen.
Kan het gemakkelijker?
Nee
Ja. Ik ook
Welkom terug! Ik wist eerlijk gezegd niet dat je weg was geweest?
Gefeliciteerd met de Tandorio
Yep, gewoon laten bezorgen denk ik dan, heeft Petra ook gedaan
Leuke NA! Fijn dat je weer terug bent Petra. Gewoon lekker over horloges praten.
Precies! Leuke Vostok Vrijdag gehad?
Zeker Petra!
Leuk model. Ik zie er een beetje Visitor Duneshore genen in.
Lijkt er een beetje op, ja. Maar toch weer net anders.
De vergelijking met Visitor was me ook opgevallen. Als dat de bedoeling was zijn ze enigszins geslaagd. Vooral de rode dial is de eyecatcher.
And not last the onion style Crown.