Als je polsen dat aankunnen, stoer ding. Slim ook hoe ze wat Seiko met n shroud doet, ze dit met t kast ontwerp hebben weten te realiseren.
U niet hè…
En lelijk, heel lelijk. Ook die op je avatar. Kwestie van smaak, dat snap ik.
Maar zo groot en totaal niet in verhouding toch dragen is het maken van een statement lijkt mij
Datzelfde heb ik met horloges vol met glimmertjes, dan wil je opvallen. Dat kan ook zo
Nee, ik ben tótaal geen opvallerig type, ben erg groot en breed en vind die horloge’s mede daardoor, bij me passen. Vind het gewoon wat hebben die grote dingen, maar ik en opvallen of een statement willen maken, dat past totaal niet bij elkaar.
Rijd ook gewoon in een Renault Laguna, hoe burgerlijk wil je het hebben.
49 bij 17mm
Ook deze is lugloos en kan dus best op mijn 17.5 cm polsje.
Mocht het met die schakels niet lukken is een leren band mss een overweging.
Het gaat om de grammatica!
Zo staat 52mm om mijn pols, valt qua grote best wel mee toch?
Heb er voor nood, een leren band aan gezet.
Mijn pols heeft een omtrek van 19.5 cm.
@Da_Watcher, valt allemaal reuze mee toch?
Staat goed om jou pols nu alleen de datum nog even goed zetten
Dank je man, ga ik gelijk doen!
Valt zeker nog mee moet ik toegeven gezien het formaat.
Kleiner zou ik wel mooier vinden staan maar het kan idd op jouw pols.
Dank je!
De scherpte is terug hoor!
Niet in positieve zin, als ik eerlijk ben. De 48mm baby tuna is mijn absoluut grootste horloge (maar niet de langste lug-to-lug lengte), en ik zou het al niet aandoen bij overhemden. Alleen als ik op het werk ben in sneakers en een trui of hoody zou dat willen, maar dan moet ik absoluut geen klanten treffen.
De gouden knots van @Provocatione komt op mij te groot over voor zijn pols. Of bijna ieder’s pols. In de vrije tijd is dat een statement, prima. Maar op het werk heb je twee opties: Of je hebt fysiek werk waar je een toolwatch bij aan kunt. In dat geval is te groot onpraktisch. Of je hebt werk waar je representatief bezig bent, en dan kan het ook weer niet.
Dit is allemaal in mijn beleving, uiteraard.
Geef eens wat maten en gewichten? Want je pols ziet er onder de gouden knots zo klein uit dat het wel op een statement lijkt. Ik zeg dit niet om te zeiken, ik vind het puur grappig om na te denken over hoe mensen zichzelf zien.
Yup. Het is een dankbaar kastontwerp met korte lugs. De Tauchmeister ziet er stukken passender uit dan de gouden knots. Die staat prima. En bedankt. Ik krijg die formulering niet uit m’n hoofd, ik moet steeds aan je knots denken.
Ik ben 1.95 en 120 kilo zwaar. Ben nu in ruste, maar hier een foto van een paar jaar geleden. Foto’s zeggen meer dan woorden toch?
De linker, dat ben ik.
Lijkt wel een beetje the lumberjack
Dat niveau heb ik jammer genoeg niet kunnen bereiken.
Om eerlijk te zijn vanaf dat ik op het forum zit vindt ik dress watches mooi .
Voor die tijd survival en dive horloge"s