oke
Gewoon een hele normale vent dus, zij het een paar kilo boven het voor die lengte normale gewicht. Het spijt me, man, ik bedoel, je bent geen kleine jongen, maar je bent ook m’n kameraad van 2.07 niet. Ik ben de kleinste in m’n groep kennissen, en ik ben 1,85 om 94 kilo.
Die Tauchmeister staat je, die enorme Invicta zou ik nog maar eens over nadenken. Je zou een 40mm dress horloge ook goed kunnen hebben.
Je bent inderdaad een flinke kerel ik kom er niet helemaal aan maar ben ook geen kleintje. Toch wil dat niet zeggen dat ik daardoor het idee heb om hele grote of grove horloges te dragen, in mijn beleving gaat het dan net allemaal wat te worden.
Een beetje van groot op groter terwijl het vaak juist wat stijlvoller is om dat niet te doen, maar dat is hoe ik het zie. Hoeft natuurlijk niet jouw smaak te zijn.
Je hebt inderdaad wel wat weg van Peter ik stond een keer naast hem bij Ron Rovers, wat een beest is dat zeg…
Ik ben 1m88 en weeg 70 kilo en ben daarmee ruimschoots de magerste in mijn vriendengroep. Ben ook de enige die ultramarathons loopt. Of überhaupt iets aan sport doet.
… heb een Diesel van 57mm…
Die hangt ergens aan een muur mag ik hopen
52mm dat is mien toch wel een klatsert mien jong
Ik ga jou advies opvolgen PLP en ga een keer op zoek naar een dresser, een mooi beschaafd horloge. Ben erg nieuwsgierig.
Ja toch!?!
Doe vooral waar je jezelf goed bij voelt.
Dank je dat je aan me denkt, maar dit is niet helemaal mijn smaak.
Morgen krijg ik een 24mm leren band binnen, ik heb besloten om de duiker, niet meer op staal of evt op rubber te zetten.
Ik vindt dat net even wat mooier.