Heel, heel fraai!
Heel erg tof! Gefeliciteerd
en nu? Uitloggen? Of toch een 37 mm Spring Drive zoals de SLGB003? Dat moet toch ook kunnen bekoren. In ieder geval veel plezier van deze topper!
De serieel grand seikert slaat weer toe…
Heel mooi stuk.
Poe Chris, wat een mooi profiel heeft deze SBGX355! ![]()
Zo’n hittegeblauwde wijzer is niet te versmaden. Dat detail vind ik nog meer appealing dan de toch al fraaie wijzerplaat zelf. ![]()
What’s next? Een Credor Goldfeather? Eerst even van deze genieten! Gefeliciteerd! ![]()
Gefeliciteerd met deze hele coole quartz knaller! ![]()
![]()
Leuk verhaal, schitterend horloge, gefeliciteerd en veel plezier ervan!
Poah! Mothafokking mooi
dikke feli ![]()
Helemaal correct. Ik heb aan exact deze tafel gezeten, zo zie ik na wat google werk. Ik heb daar niks gekocht, trouwens, destijds. Daar was ik niet aan toe.
Qua kast wel, naar mijn smaak, maar toch, zo’n Spring Drive uurwerk… Pfff.
Ik ben groot fan van de samenwerking tussen Bei Bei en Shawn Lee. Ze hebben twee albums gemaakt.
Eerste album “Into the Wind” ook erg goed.
Ja, lekker man. Ik vind 'm goed.
Waarom dit niet beter loopt… Ik begrijp dat de list prijs doet huiveren, maar zo heet wordt die soep niet gegeten.
Ik vrees het ook, eerlijk gezegd.
De SBGY007, 013 en 035 jeuken heel erg. Ik ben helaas geen fan van de Evo 9 serie, maar een 38,5mm grote en 10,2mm platte handopwinder gaat er wel in.
Ai. Je hebt gelijk. Ooit moet het stabiliseren. ![]()
Er moet veel leuks gebeuren met m’n aandelen wil dat over een jaar of vijf gebeuren. Ik hoor wat je zegt, maar ben daar in m’n hoofd niet aan toe.
Thanks mannen!
Prachtige GS. Fijne maten en een heel mooie wijzerplaat. De combi met de blauwe secondewijzer maakt het af.
En dat dopje… Dat doet het mooi op foto’s, maar ik kan in het echt geen verschil zien. Wat dan ook weer aan mijn zicht kan liggen.
Gefeliciteerd en veel draagplezier.
Fraai, fraai en nog eens fraai.
Heel mooi.
Wat een pracht van een wijzerplaat! Gefeliciteerd met deze aanwinst ![]()
Prachtig!
Mijn beste,
Een gezaghebbende aanwinst voor een horlogepassionist “Pur Sang”.
En dat deze uitmuntende Grand Seiko, jou pols met verve zal sieren, “spreekt boekdelen”.![]()
Vrede en alle goeds,
Coenraad.
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Fantastisch horloge! Heel veel draagplezier.
Had ik dan toch net even moeten wachten met m’n order bij Magi…? ![]()
Gefeliciteerf met dit supertof horloge!
Geniet ervan👍🏻
Veel draagplezier ,ik verwonder mij telkens over je kennis en ervaringen en de “weet wat ik wil” attitude,een mens wordt er altijd wat wijzer van hè.
Mooie GS en zelf vindt ik de Silk Sunray de knapste van de twee ![]()
Nice! Gefeliciteerd. Had je dibs?