NA: Terug naar de sneeuw

Ziet er fraai uit, vooral die wijzers ogen altijd zo vlijmscherp.
Geniet van je mooie aanwinst :slight_smile:

1 like

We zouden ons wekelijkse rondje trainen even doen en hij lag op tafel. Toen zei Fate dat-ie deze eigenlijk niet naast de Snowflake kon rechtvaardigen, en ik was al even op zoek naar wat nieuws. Flitsdealtje gedaan haha :slight_smile:

2 likes

Soms moet het zo zijn! Ik join the club over een paar weken hopelijk.

2 likes

Hij komt hier minstens twee keer in de week, en zo blijft ie in de familie. Ah. Ik zie dat hij me voor was. :slight_smile:

Ik begrijp je punt. Hij is warm, en het contrast met wijzers is groot, en eerlijk gezegd deed hij het beter in de foto waar ze allebei op stonden. Ik vind dat absoluut geen rare mening. :+1:

1 like

Potverdrie weer een fraaie aanwinst hoor! Veel draagplezier van deze schone toegewenst!

1 like

Prachtige GS. Heel veel plezier ermee.

1 like

Erg mooi! Gefeliciteerd!!

1 like

Heel mooi!! Enjoy :grin:.

1 like

Mooie GS weer, Chris! Gefeliciteerd! :partying_face: :champagne:
Ik snap alleen niet helemaal die GIF van Leo/Jordan, met z’n gouwe TAG Heuer, op het eind… :thinking: :smile:

1 like

Hij staat te applaudisseren. Omdat de wijzerplaat hem aan een hoopje coke doet denken.

3 likes

Prachtig, veel draag plezier

Fantastische aanwinst.
Ik wens je er een mooie tijd mee!!

Zoals altijd een leuk geschreven verhaal over een fantastisch horloge. Geniet ervan

Heerlijke en eigenlijk hele logische toevoeging aan jouw collectie👌 Er blijft zo erg weinig te wensen over. Me dunkt.

Poahhh das mien merk! Mooi ding gefeliciteerd!

Lekker hoor. Blij dat ik deze voor je mogelijk kon maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geniet er van. Structuur, wit, blauwe secondewijzer, dun, mooie grootte. Cool :wink:

Mooi aanwinst weer en nog leuker om je GS reis te lezen.