NA: Terug naar de sneeuw

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:
En leuk geschreven!

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst een heel mooi horloge :ok_hand:

1 like

Los dat het best een rara snuiter kan zijn, snap ik hem wel. Je kan nooit teveel Rolex hebben, maar teveel GS kan wel.

1 like

Prachtig deze wijzerplaat en ik snap de voorkeur voor quartz bij GS wel qua dikte. Mooi combi, gefeliciteerd!

1 like

Mooi horloge. :ok_hand:
Gefeliciteerd met de aanwinst.
Enjoy it.

1 like

Gefeliciteerd met deze super aanwinst!
Titanium, double-domed crystal, snowflake dial met geblauwde wijzer en een 5-piece bracelet zetten deze 355 echt wel een stapje boven alle andere SBGX versies.
Van mij mag GS veel meer van dit soort horloges uitbrengen.

Wauw, die wijzers: scherp-scherper-scherpst-GS.
Geniet ervan :cocktail:

:rofl:

Wat perfectie Chris! Prachtig! Ik ben heel benieuwd hoe dat is ten opzichte van mijn dikkere Spring Drive versie. Al zou ik zelf niet snel dat opgeven voor een wat dunnere versie.
Eens kijken hoe lang deze blijft :wink:

1 like

Schitterend! :ok_hand: Veel draagplezier!

1 like

Het valt me inderdaad op dat dat ook een groot verschil maakt.

Ik ga niks zeggen, maar ik denk dat deze een lang leven gaat hebben naast de 265. Dat gezegd, ik riep hetzelfde van de Champagne, denk ik. :slight_smile:

Binnenkort maar weer eens een koffietje doen, dan kunnen we ze vergelijken. Ik mis nu wel een Spring Drive.

Hier glijden de meningen uiteen. Rolex verkopen is leuker dan GS verkopen. Die krijg je wel van me. :slight_smile:

2 likes

Heel erg mooi, gefeliciteerd! Toch vraag ik me af waar het prijsverschil met de andere SBGX modellen vandaan komt? Is dat het titanium?

1 like

Een SBGH271 Rikka

1 like

@ShoeT gaf een mooie opsomming, maar even met bullet points:

• High intensity titanium is duurder dan staal. Terecht, overigens.
  • Double domed saffier in plaats van vlak
  • Hitte geblauwde wijzer
  • 5 link bracelet in plaats van 3 link oyster
  • Alle real estate, dus indices, wijzers, anders gepolijst dan alle andere SBGX2xx horloges (overigens niet anders dan de SBGX319 Elegance, die ook duurder is dan de gewone SBGX2xx)
  • Bewerkelijker wijzerplaat

Op de dag dat die 38mm groot en 11mm dik is (inclusief glas) kunnen we het eens over een hi-beat hebben, maar vooralsnog zijn ze veel te dik. Ik vind de Longines Ultra Chron 37mm een interessantere hi-beat propositie. Bovendien, mechanisch in alle ere… Spring Drive en quartz zijn de shit bij GS, wat mij betreft.

2 likes

Prachtig! Dit is voor mij grail materiaal…:heart_eyes:

En gfeliciteerd dat je nu eindelijk een 10 jaar durende itch hebt gescratched :wink:

1 like

Prachtig horloge!:ok_hand:Geniet ervan!

2 likes

*zijn.

Hee! Het is al weer Maart! :slight_smile:

Maar ik heb er maar vier. Da’s eigenlijk eentje te weinig.

6 likes

Deze stijgt dus alweer een beetje op mijn GS shortlist dankzij deze prachtige beelden. Mooie NA! Enjoy!

1 like

I do too! Ben meer een fan van het dubbele logo zoals bekend maar die wijzerplaat is niet te versmaden! :+1:t3:

1 like

Heh, dank je! Dat doet ook deugd. Helaas is daarmee de Spring Drive itch wel “unscratched” geworden, dus er is altijd wat.

Dank heren!

3 likes