NA: Terug van weg geweest, Excelsior Park.

Leuke omschrijving van een mooie aanwinst.

1 like

Shit zeg, ik was de wijzerplaat vergeten. Gelukkig kon ik nog editen met obligaat macro shotje. Dank heren!

Dank, mensen!

Eet smakelijk. En inderdaad, dit is heel erg wat ik nog wilde hebben, dus ik hoop dat die rust er komt, inderdaad. :+1:

Welke gaat het worden? We moeten nog eens een koffie doen, ik heb nog een certificaat voor je. :slight_smile:

Dank!

Die zit snor, al staat er niks op het deksel. Nada. Noppes. Da’s even wennen. :slight_smile:

Hahahahah… Ja, dibs, ik vrees dat deze niet snel weg zal gaan, want man, hij zit goed en hij past mooi in het rijtje bubbel glazen wat ik heb. Er tekent zich een soort van patroon af:

Nou moet ik kappen met vintage-geïnspireerde reut, vind ik zelf. :slight_smile:

Met dank aan moeders de vrouw. Ze had gelijk.

Tja, en IWC, Panerai, Squale, Lange & Söhne, Blancpain, Omega en co zijn ook niet meer in originele handen, maar niemand zegt “Omega. Sinds 1998 van ome Hayek”, toch?

You know it! Dat is exact de vibe die ik bedoelde.

8 dagen. Met name ook omdat ik moest inklaren en pre-payen. Hij lag na drie dagen al in het land, maar ja, inklaren…

Die tweede die ik linkte is geen allemansvriend, maar soit, ik vond 'm cool. Jazz in 2022… Bijna onherkenbaar. :rofl:

8 likes

Dank je wel, dat is lekker snel in ieder geval!

1 like

Tof man! Weet zelf niet goed wat ik van die grain op de plaat moet vinden…

Configuratie met donkerblauwe band, heerlijk! Subtiele pushers én kroon (qua dikte dan toch). Het bestaat nog!

Geniet ervan!

1 like

Prachtige heruitgave deze Excelsior Park! Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

1 like

Prachtige aanwinst, zowel op leer als op nato een plaatje :ok_hand:t2:
Gefeliciteerd!

1 like

Er zijn heel veel merken die zich er schuldig aan maken maar ik vind de combinatie met een vintage look en een ouderwets ogend lettertype een beetje té smeuïg qua marketing…

Ik heb verder geen aanmerkingen op het horloge zelf

1 like

‘Bandenslet’,weeral iets bijgeleerd :rofl:

Mooi horloge en pracht verhaal, bedankt :+1:

Veel draagplezier ermee :upside_down_face:

1 like

Mooi verhaal, foto’s en NA. Geniet er van!

1 like

Ik vind hem heel tof Chris.

Shampoo, je laat wederom zien dat je beschikt over een zeer goed ontwikkelde smaak in horloges. Driewerf hoezee, hoezee, hoezee

1 like

Leuk om te lezen. Erg mooi horloge. Veel plezier ermee.

Mijn complimenten voor jouw horlogekeuzes, ik vind ze vaak gedurfd en buiten de gebaande paden.

Mooie aanwinst en interessant achtergrondverhaal! Horloge met veel details, mooie plaat en wijzerset

Maareh

die nato, doe maar niet.

Goddamn Chris, je hebt weer een pareltje te pakken. Wat een heerlijk ding :slight_smile:

Heel gaaf! Mooi, ingetogen en geen pushers als bierblikken. En die uitspraak heb ik jou ooit zien maken hier, als ik mij niet vergis.

Dank heren!

Heh. Mijn vrouw vind het übercool, de NATO, en ik vind het ook superkek staan, dus ik vrees dat je 'm meer gaat zien.

Thanks, dat doet me aan de goede smaak denken waar @Drebin het over heeft, maarrrrrr…

Hij is gestopt met lopen. Ai ai ai. Terwijl ik met exact hetzelfde uurwerk in een Farer nooit problemen had.

We gaan dus direct ervaren hoe de klantenservice van Excelsior Park is.

Ik heb wel ooit prullenbakken genoemd in het kader van de Grand Seiko en Seiko chronografen met die enorme vokking kokers op de zijkanten… De mechanische Speedtimer had gewone pushers, maar dan van 5cm lang, maar de GS “spant de kroon, badoem-tsjjjj”.

Moet je toch eens kijken. Ik heb 'm vast gehad en hij ziet er in het echie niet eens zo verkeerd uit, maar die afvalcontainers kan ik niet serieus nemen.

2 likes

1 like

Oh no! Dat is wel klote… Hopelijk snel opgelost!

1 like

Zoals atijd geweldig geschreven. Draag je nieuwe aanwinst in gezondheid!

1 like