NA: The Farer has Landed. Badoem tsj.

Erg mooi horloge Chris, gefeliciteerd, ook met jouw verjaardag!

1 like

Cool horloge wel , en nog betaalbaar ook . Wat wil je nog meer? :sunglasses:

1 like

Erg mooie kleur, en überhaupt een tof merk.

1 like

Gaaf horloge, Chris.
Ook een mooie kleurstelling.

1 like

Even een serieuze noot: Daar heb je gelijk in. Ze zijn er inmiddels zeven jaar, en de quartz shitters hebben ze al erg lang achter zich gelaten. Ze hebben een leuke, diverse catalogus waarin ze het reis-ethos trouw zijn gebleven, en ze hebben zowaar een totaal eigen vormtaal en kleurpalet. Een Farer is herkenbaar. Da’s best een prestatie.

Ik begrijp dat veel mensen dat vinden, maar ze zijn praktisch, comfortabel, sterk en ze helpen me er aan herinneren dat je de hobby en horloges niet al te serieus moet nemen.

Groen. Lummel. Heb jij die :eggplant: :eggplant: al eens binnen?

Dank je! M’n dagen raken steeds meer geteld.

En waterdicht, en verkrijgbaar. Het moet niet gekker worden. :slight_smile:

Nu nog iets zalmroze / terracotta / roods, en ik ben klaar.

3 likes

Mooi design en fijne details, geen fan van die oranje band (lijdt een beetje teveel af van de schoonheid van het horloge).

1 like

Prachtig Chris.

Snape aproves. :upside_down_face:

1 like

Nice! Mooie aanwinst. Blijf dit één van de meest geslaagde GMT’s vinden! Kleurstelling is gewoon heel goed gekozen :ok_hand:

1 like

Mooi horloge, mooi verhaal.
Snel van dat stuk oranje casebackschuurpapier afhalen en er lekker van genieten.

1 like

Mooi Chris, heel mooi! :ok_hand: Heel veel plezier ermee! :slightly_smiling_face:

1 like

Nou, dubbel gefeliciteerd! Een leuk kleurtje erbij is altijd fijn! Lekker uitgebreide NA. Had ook niet anders verwacht. :grin:

1 like

Ho ho, het is geen perlon.

Maar ik hoor wat jullie allemaal zeggen en ik zal hem weer op de cordovan gooien. :+1::+1:

Kan het niet laten. Iedere keer als ik denk het kort te gaan houden poep ik zo’n verhaal uit. :flushed::smirk:

2 likes

Bedankt voor het verhaal en foto’s!
Geniet ze.

1 like

Nee, eind mei. Die skere nam ze dus pas in productie nadat ze verkocht waren. Dat had ik van te voren wel willen weten.

1 like

Ik begrijp dat hij in z’n eentje werkt, dus ergens kan ik er wel in komen, maar dat hadden ze dan inderdaad vantevoren moeten zeggen. De mannen van Serica waren daar bijvoorbeeld wel duidelijk over, dat stel ik op prijs.

Dit zijn shenanigans. Ik zou het bijna tomfoolery willen noemen.

1 like

Farer maakt gewoon hele toffe horloges, zo ook deze, en de kleurstelling van dit horloge is echt waanzinnig :fire:. Ik wens je er een mooie tijd mee!

1 like

Heel mooi horloge :+1: Gefeliciteerd met de aanwinst

Ontzettend veel plezier gewenst met deze mooie Farer!!

Ik ben zelf de Lander I gehad (ander uurwerk, kroon, datumplaat) en verkocht. Het is een van de weinige verkopen waar ik nog wel eens spijt van heb.

1 like

Bedankt voor het verhaal en gefeliciteerd met je prachtige aanwinst.

1 like

Leuk verhaal en mooi horloge!!
Enjoy!!

1 like