NA: The Farer has Landed. Badoem tsj.

Maar uiteindelijk is het toch een beetje als een orthopedische schoen: het zal best lekker zitten maar ziet er eigenlijk niet uit.

2 likes

Gefeliciteerd, mooi ding! En de groeten van z’n broertje.

De kleur is zo lastig op foto te krijgen, dit krijg ik er met m’n mobiel eruit. Maar dat is dus niet de kleur zoals je’m ziet.

Toch wel echt groen.

3 likes

Je post een blauw horloge.

6 likes

Nee ga weg!

3 likes

Zeker waar! Maar dat is die in het echt dus niet.
Geen idee waarom camera’s hier zo’n moeite mee hebben?

2 likes

Wel mooi horloge hoor Fatc

1 like

Lekkere combi hoor die wijzerplaat met oranje NATO :ok_hand:t2: gefeliciteerd !

1 like

Erg, erg mooi.
Heb ook vaak naar deze Farer gekeken en zou mijn eerste GMT keuze zijn. Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd! Leuk verhaal weer.

Hoezo? Leuk merk toch, juist? Helemaal kut vind je het natuurlijk niet… Anders kocht je geen tweede :grimacing:
Geniet ervan!

1 like

:+1:t2:

Geen eerste keus qua looks, maar zomers inderdaad en leuk argument.

1 like

Hoi Chris van harte met dit mooie horloge, wens je natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1:. Op die eerste foto waarin hij in het etui zit dacht ik eerst aan mos groen maar dan zie je die 2e foto en wordt hij weer meer blauw, wat licht al niet kan doen met een dial :smile:. Weer een top beschrijving van een horloge Chris, mooi verhaal en je weet ik lees alles van je. Ik keek ook nog maar eens in mijn boxen en kwam tot dezelfde conclusie als jij, overwegend zwart, zilver/beige en gedekt en conservatief blauw. We zijn gewoon ouwe lullen :wink:, maar er moet idd ook bij mij wat meer kleur bij. Maar dan heb je het over de originele band die je gewisseld hebt, mijn persoonlijke smaak zou toch echt naar de originele band uitgaan. En van nato bandjes ben ik niet echt. qua kleur vind ik die oranje nato band het horloge echt te kort doen, maar he Chris jij moet hem dragen dus boeien wat ik er van vind :wink:.

Leuk ook hoe ze dat gedaan hebben met de cijfers de lichte omlijsting van de lume, dat zie je niet vaak. Mooi die oranje sec.wijzer en dan die rode GMT wijzer al met al heb je weer een top horloge gescoord met dank aan je vrouw natuurlijk. Morgen even een bloemetje voor haar meenemen :grin:.

Dacht bij zo’n lange NA van Chris mag er ook een wat langer antwoord gegeven worden. Nog even een vraagje over je Baltic, zit daar nu een Soprod Newton uurwerk in? Moet zeggen dat ik daar namelijk niets te klagen over heb.

Verder leuk dat ze het brons hebben verwerkt in de kroon, zie je zeker niet vaak.
Je zou een topverkoper zijn bij een AD hoe jij je horloges beschrijft, dan durf je geen nee meer te zeggen tegen een horloge :wink:

:rofl:

badum tss

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd! :ok_hand:

1 like

Kende het merk niet, maar hij is prachtig :ok_hand:t2:

1 like

Leuk horloge. Geniet er van!

1 like

Van harte!!

1 like

Wondermooie kleur.

Arabische cijfers/date heb ik ff niet gezien.

Ik geloof je niet.

Wat een prachtige kleur , super mooie aanwinst :star_struck:

1 like

Leuk verhaal, goede muziek, tof horloge. Meer van dit soort posts graag! En van harte met je verjaardag.

Enige kleine dingetje vind ik die combi van rood en oranje. Vloekt net m.i. Maar wel een horloge om zomers vrolijk van te worden.

1 like