NA: The Farer has Landed. Badoem tsj.

Mooie aanwinst. Veel draagplezier.

1 like

Van harte Fate. Het was weeral een tijdje geleden dat je nog een stukje mocht schrijven. Die oranje nato past er echt goed op. Die cordovan niet zo… :zipper_mouth_face:

2 likes

Nice, van harte

1 like

Super vet ding, enjoy!:sunglasses:

1 like

Pwoah, wat een lekkere kleurencombi :drooling_face:
Gaaf hoe ze die kroon hebben gedaan met dat koper. Leuk detail.
Dial ziet er ook mooi uit. Ben benieuwd hoe die het in het zonnetje doet.
Nu nog een matchende zwembroek en je bent helemaal het ventje :man_dancing:Veel plezier ermee.

1 like

Pfwoah: die datumschijf in dezelfde kleur als de wijzerplaat. Hoe vet is die! :ok_hand:

Mooie toevoeging in je toch al prachtige verzameling deze Farer. Mooi cadeau! Alvast proficiat met je verjaardag. :beers: :partying_face:

1 like

Dat komt goed, kerel. :+1: Dank je.

De helaasheid der dingen. Iets met terugwijkende haargrenzen.

Hij zit al weer de hele dag op de donkere Shell Cordovan. Die originele is mooi, maar heel dik en de sluiting is fors, dus ik ga nog iets in die kleur doen. Watch this space.

Zij is binnenkort ook jarig, dus heb ik een tuinkas voor haar gekocht. Dan kan ze die planten zelf kweken. :slight_smile:

Soprod Newton zit in m’n Serica. Dat uurwerk is ook prima, maar de Baltic heeft een Soprod C125 GMT. Ook een office GMT, trouwens. Ook een prima uurwerk, loopt strak, maar de Sellita is aan de kroon net wat meer crispy.

Dat is inderdaad een leuk detail.

Hmmm. Ik zit in de technische verkoop. Maar of dat bij horloges ook goed zou vallen? Kweenie. :slight_smile:

Sorry man. :slight_smile:

Iets met oogje dicht knijpen? Niet je ding? Ik moest ook slikken voor de datum. Maar in het echie prima en discreet.

Hmmm. Ik heb nog een paar Colareb Bologna liggen. Kom ik op terug.

Thanks man.

Vrij bruut.

:pray: Thanks!

5 likes

Klopt ook, net een beetje. Maar dat het toch werkt is vreemd.

1 like

Zeker weten Chris, maar wel in het high end segment. Want als jij begint te praten over een horloge zijn ze wel even een paar uurtjes zoet :wink:. Maar dan weten ze wel alle in en outs van een horloge :grin:

1 like

Prachtige aanwinst! Vind de kleurencombinatie erg mooi en de wijzerplaat is een lust voor het oog. Veel draagplezier gewenst met deze topper :slightly_smiling_face:

1 like

Leuke aanwinst!

Las ik onlangs niet dat je niet van ronde datumvensters houdt @Fate_Amenable_To_Change? :wink::shushing_face:

1 like

Lekkerrrrrrr :ok_hand: gave kleurtjes ook :sunglasses:

Geniet ervan

1 like

As usual weer een mooie NA. Geniet van deze beauty Chris.

1 like

Mooi hoor, een compleet horloge met perfecte afmetingen als ik het zo lees en zie. :ok_hand:t2:

1 like

Leuke aanwinst, gefeliciteerd.

1 like

Mooi ding! Die wijzerplaat blijft speciaal, geeft lekker veel diepte aan het horloge. Subtiele updates ook t.o.v. de Lander I, doen ze goed.

Geniet ervan!

Dat las je inderdaad, en het klopt ook. Sterker nog, de oranje accenten doen het ook niet voor me. :slight_smile: Maar soms heb je een horloge wat als geheel de som der delen ontstijgt.

Brons, en ik zag dat hij al begint te verkleuren. Op m’n chronograaf is hij mooi mat geworden na die paar maanden.

Heren, ik heb de oplossing.

De Colareb Bologna. Tapered van 20 naar 16mm, is lekker dun, tikje distressed, met ton sur ton stiksel. Overigens: Het horloge doet het ook goed op navy banden.

Wat zeggen jullie er van?

Die is trouwens, nu na twee nachtjes eens bekeken te hebben hoe die het doet, best wel kut. Dat doet de Farer chronograaf beter, zeg maar.

Jouw review uit 2018 is zeker ook een topic wat heeft geholpen om me over de streep te trekken. Jij bent er toch nog altijd blij mee, als ik het wel heb?

Van ETA naar Sellita over gestapt, ze hebben het datumvenster een kleurtje gegeven, ik heb het idee dat jouw 2-24 schaal juist een kleurtje heeft, al kan dat ook aan de foto’s liggen, en er is natuurlijk de verandering van de kroon. Ik vind beide versies leuk, maar die ton sur ton datum is een pré voor me.

Maarreh… Je kunt hem hier inmiddels posten dus:

:wink:

3 likes

:ok_hand:
Ik kijk ook nog eens naar Colareb. Ben ik een beetje uit het oog verloren. Goede prijs kwaliteit.

1 like

Doen.

Al is er volgens mij niets distressed aan… of ton sur ton :rofl:

Colareb bandjes zijn prima en tis een goeie kleur voor die plaat

1 like

Zomers, prachtige details, top afwerking, proficiat, genieten maar! :ok_hand:t2:

1 like