Leuk leesvoer en een puik horloge.
Een maat van me kocht onlangs die red x gray editie met, naar ik meen, dezelfde kast. Het ding draagt verassend lekker, ook op mijn niet zo grote pols.
Geniet!
Leuk leesvoer en een puik horloge.
Een maat van me kocht onlangs die red x gray editie met, naar ik meen, dezelfde kast. Het ding draagt verassend lekker, ook op mijn niet zo grote pols.
Geniet!
Thanks man! Die lume is, hoe kinderachtig het ook moge klinken voor een bijna vijftig jaar oude man, gewoon vokking cool! Ik hou er inderdaad van.
Mooie post hoor, tijd genomen voor alle research en super foto’s
En dan dat horloge dan nog wat een topper congrats en kleine buiging
Heel erg mooi!Gefeliciteerd ermee.
Mooi ding, gefeliciteerd!
Cliffhangert
Mijn dank is groot, heren!
Klein tipje: Het is nog géén Kurono.
Ben benieuwd
Ik twijfel een beetje over de grootte van Hanhart
Bij mij zou de 42mm ook gezien de L2L maat beter passen denk ik.
Deze is alleen 42mm maar ik moet ‘m eerst bestellen om te kunnen passen
Mooi verhaal! Ik raak steeds meer overtuigd van dit horloge!
Het blijft een heel tof horloge die 417 es.
Denk dat die door de kastvorm toch wel kleiner draagt dan 42.
Iemand ervaring hiermee?
Je hebt natuurlijk het recht op retourneren na koop op afstand. Lullig maar waar.
De 39mm draagt optisch veel kleiner dan de Excelsior Park met z’n all-dial ontwerp. Da’s echt een significant verschil. Ik zou met m’n 18,5 cm polsmaat de 42mm ook goed kunnen hebben als ik niet van de kleinere horloges was.
Maar volgens mij is één van de twee van @FRANS3 een 42mm? Of? Er zwerft een grotere rond op dit forum, in ieder geval.
Mooie aanwinst, gefeliciteerd!
Mooi geschreven, mooie foto’s, mooi horloge!
Klopt maar doe dat liever niet
Mijn Stowa heeft dezelfde afmetingen als de Hanhart 42mm echter heeft de Stowa “meer” wijzerplaat dus zou de 42mm Hanhart keurig moeten passen
Als je weet dat de lug to lug OK voor je is zou je geen buil moeten kunnen vallen. Zoveel is zeker. Stowa maakt ook de kortste horloges niet.
Leuk verhaal! Om te lezen en te leren.
Vergelijk je nou de afleesbaarheid van een witte wijzerplaat met die van een zwarte?
Zonder gekheid: prachtige aanwinst! Vol met leuke details idd. en een mooi gebruikt font.
Veel draagplezier weer!
Jeu! eindelijk heb je een Hanhart, gefeliciteerd!
De 417 ES 1954 is inderdaad heel cool, ik heb de zwarte en die draag ik regelmatig dagen achterelkaar. Zo mooi hoe de bezel het licht rond strooit.
Een heel mooi horloge, en ook een heel leerzaam verhaal!
Geniet ervan!
Gefeliciteerd, Chris! Mooie keuze, fijne aanwinst en dito epistel. Ik zeg: tijd voor char siu