Heerlijk hoe nerd mood jij kan gaan. Mooi horloge, geniet er van
Gefeliciteerd met deze lang gezochte aanwinst. Geweldige introductie.
Mooi horloge met, zoals we gewend zijn, een leuk verhaal en een leuk sfeer muziekje!
Enjoy!
Knap man. Ik moet zeggen dat ik Hanhart altijd wat “nét ietsje té” gevonden heb op foto - ik heb er nooit eentje in het echt gezien, laat staan om de pols - maar potdikkie, moest jij een verse carrière als horlogeverkoper beginnen, mijn hypotheek was in acuut gevaar.
Huh. Dat had ik inderdaad nooit gedacht. Apart.
Net zoals de Santos. Bespeuren we een patroon?
Confucius say: Man is as old as the woman in his bed. En zelfs voor gerontofielen die daarmee niks zijn, geldt dat een vleug kinderachtigheid gewoon gezond is.
Dik in orde alvast. Benieuwd naar wat morgen gaat brengen.
Lekker verhaal, weer! En mooi horloge! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Thanks, heren!
Dat moet geregeld worden. Ik ga het druk krijgen, want het is ook alweer een tijdje terug dat ik @Blufkakel, @SpringDrive en @PowerReserveFan zag.
Maar ik doe je even een PB.
Dat doet hij inderdaad heel erg cool! Meer dan ik verwacht had.
Ja, sorry man, een mens moet wat.
Ik moest lachen. Maar je hebt gelijk. Mijn vrouw is af en toe best moe.
Maar van welk merk in godsnaam? Want ik doe ook maar wat, en zwalk vna hot naar her.
Ik hoop het, zo onderhand. Hij draagt wel aanzienlijk kleiner dan de Farer die jij hebt, maar ik vind dat ik met Yema-Farer-Excelsior-Hanhart toch een geinig rijtje left-fielders achter de rug heb.
Bevalt nog steeds? Ik mis ze allemaal wel eens, inclusief deze. Ook een fantastische lume signatuur.
Speaking of the devil.
Denk dat die wel vrolijk met 25% van de totale polstijd gaat lopen. Tot nijd van de andere 20-something.
Role…ehhhh, nee, geen idee.
Leuk verhaal, gefeliciteerd met je aanwinst!
Toppertje!!
Nice , gefeliciteerd
Helemaal top!
Mooi vermakelijk NA-verhaal ook.
En ja, die Hanhart is de bom!
Zelf destijds direct toegehapt op de 417, ook al was hij 42.
Uiteindelijk verkocht, want 42.
Sluit niet uit dat er nog eens een flyback 39 komt.
Geniet ervan!
Gefeliciteerd! Leuk horloge met een mooie geschiedenis. Geniet er van!
Mooie aanwinst zeg! Lijkt me een goede reden voor een kop koffie inderdaad. Doe maar eens een voorstel per PB.
Gefeliciteerd met de prachtige Hanhart. Heel veel plezier ermee. Leuk om je verhaal te lezen.
Gratuliere!
Zie Germans weten wel hoe ze een mooie chrono kunnen maken.
39mm ook. de beste maat voor de 417 ES.
Geniet ervan.
Leuk om te lezen en natuurlijk ook een smaakvolle aanwinst.
Ben alleen benieuwd hoelang je cool, cool blijft vinden😉
Anayway, tot die tijd er lekker van genieten.
Prachtig horloge!
Super uitgebreide review en de Hanhart heeft een unieke smoel. Veel plezier ermee.

maar functioneel superieur, uiterst robuust, übercool, en met een roemruchte geschiedenis achter zich.
Van harte met deze goed gedocumenteerde keuze voor deze prachtige Hanhart ! Mooi man !
Als ik hem zo terugzie krijg ik bijna spijt hem verkocht te hebben .
Geniet ervan!