Toffe NA. Daar hou ik van
Het horloge is niet helemaal mijn smaak maar ik begrijp dat je hem gaaf vindt. Het is een mooi ding, prachtig afgewerkt en mooie specs.
Flyback chrono blijft ook gewoon tof.
Heel veel plezier ermee!
Een prachtig legendarisch horloge Chris,
De afmeting van 39 mm is perfect.
Een Zwitserse handwinder in een duitse chronograaf met een authentieke uitstraling, mooi!
Hanhart is na jouw interessante geschiedenisles nu ook een merk om me een beetje in te verdiepen, leuk.
Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Een beauty van een horloge! Van harte gefeliciteerd!
En groet van die van mij… Ik ben ook een fan!
Mooi geschreven verhaal erbij ook!
Gaaf horloge! Van harte. Veel plezier ermee.
Heel gaaf horloge . En inclusief leuk geschreven lectuur met top foto’s, ik word er blij van.
Ook mooi dat dit horloge in alle opzichten echt karakter heeft en uitgesproken is .
Veel plezier ervan en ik hoop op meer foto’s .
Geweldig verhaal alweer!
TIL dat Hanhart een veel interessanter merk is dan ik bevroedde, alhoewel die ribbed for your pleasure esthetiek niet meteen m’n ding is.
En dit is een inlijstertje :
Thanks, mensen, dat stel ik op prijs.
Ik zou het gewoon een keer doen. Je hebt drie keuzes, de simpele non-flyback zwarte 39 in OG kleuren, de Panda flyback en deze reverse panda. Ik vind ze allemaal cool. Flyback is een toffe functie, maar in de praktijk niet een functie die ik gebruik.
Komt voor de bakker.
Terecht. De Pioneer tachytele heeft ook geschiedenis vanaf 1939, wat vrij dicht bij de wortels van dual-pusher chronografen ligt. En die hebben ze getrouw gemaakt, zij het in een Jumbo uitvoering. Erg cool.
Het is zeker een unieke verschijning in mijn horlogedoos. Dat is positief, want ik heb de neiging om allemaal strakke driehanders te kopen.
In de praktijk blijkt dat erg plezant te zijn. Op die Hanhart, uiteraard.
Gefeliciteerd met deze coole chrono!
Vaak naar gekeken, maar nooit werk van gemaakt omdat het me een dikkertje lijkt.
Toch maar 's een keer in het echie bekijken…
Hij is ook slab-sided, maar met een brushed middenband, een glanzende bezel-rand, een onderste band die ook gepolijst is, en een stel facetten op de lug is het vele malen dynamischer dan bijvoorbeeld een Tudor BB Pro, om maar een zijstraat te noemen.
Proficiat, tof verhaal en schitterend horloge
Erg fraai horloge én verhaal Chris, weer een merk dat m’n interesse heeft gewekt.
Door dit soort verhalen krijg ik horloges in het vizier die ik niet zo snel zou bekijken. Goed uitgebreid verhaal waar het enthousiasme vanaf spat. Bravo!
Graag gelezen! Dank voor je uitgebreide verhaal en gave foto’s. Heel gaaf horloge.
Same here
Goed gestructureerd verslag Fate
Mooi stukje geschiedenis over een nog mooier horloge! Thnks
Leuk verhaal en toffe Hanhart. Die EP was ook wel heel mooi. Ik weet niet of ik hem voor de Hanhart had ingeruild, maar die Hanhart spookte jou blijkbaar al een tijdje door het hoofd. Na je verhaal te lezen, begrijp ik ook goed dat je die keuze gemaakt hebt. Wat een leuke hobby toch eigenlijk, als dit de keuzes zijn…
Veel draagplezier.
Gefeliciteerd met je aankoop. Het is bijna alsof je er over nagedacht hebt Wat mij betreft heb je een mooie upgrade gedaan, niet in het minste tav de afleesbaarheid. Enjoy.
Weer wat geleerd vandaag! Leuk geschreven
En gefeliciteerd met de aanwinst, hè
Ja die is cool Chris gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst
Thanks heren!
Grappig genoeg raken jullie een kern van twijfel. De EP is qua afwerking en charme vergelijkbaar met de Hanhart, absoluut. Toch is de Hanhart wat eigenwijzer, en zit hij niet in het vaarwater van m’n SBGW231, om maar een zijstraat te noemen.
Waar ik tussen de EP en de SBGW altijd de SBGW koos, is dit gewoon totaal anders.
Mijn welgemeende excuses, jongens. Past u op? Interesse krijgen in nieuwe merken kost geld.