NA Timex Waterbury Chrono

Ben mijn collectie de laatste tijd wat aan het verbreden, en vind het merk Timex een symphatiek merk dat leuke en laagdrempelige horloges maakt. Heb vorige jaar al een snoopy Marlin aangeschaft en die bevalt mij ook goed.

Nu viel mijn oog op de Waterbury chrono een tijdje geleden. Het horloge met zijn kek gekleurde subdials trokken mijn aandacht.

Besloten dat ik m wilde kopen… Dat ging helaas niet zomaar. Overal uitverkocht. Uiteindelijk eentje gevonden bij amazon in de US. Het horloge direct besteld en afwachten maar…

Binnen 2 weken zou het horloge bezorgd worden. Maar niets… Uiteindelijk na 1 maand wachten werd mijn geduld beloond en heb ik het horloge binnen. :tada:

Paar foto’s gemaakt en mijn eerste indrukken.

Wat een horloge! Voor de 260 eur die ik ervoor betaald heb, ben ik zeer verrast over wat je ervoor krijgt. De RVS kast heeft echt wel wat gewicht en voelt solide en ookal is het quartz, de chronowijzer ‘sluipt’ over de plaat a la Mechanisch :hugs:

Mocht je nu denken “hoe verhoudt zich dit dan tot de Moonswatch” voor 260 eur. Wat mij betreft hebben de horloges allebei hun pluspunten, maar wat mij betreft - jaja mijn mening - is de Timex wel meer waar voor je geld en meer value voor money en biedt de Timex meer kwaliteits gevoel.

Komende tijd maar eens gaan dragen en foto’s maken in het licht.

Daarnaast zal ik de timex ook eens naast mijn ZEP 1/10 leggen om te kijken hoe die twee zich tot elkaar verhouden.

Dank voor het lezen allemaal.

44 likes

Wel gaaf! Opvallende verschijning ook. Gefeliciteerd!

1 like

Leuk horloge. Echt weer eens wat heel anders. Timex maakt leuke dingen.

1 like

In deze link nog een mooi filmpje:

https://www.timex.com/waterbury-dive-chronograph-41mm-stainless-steel-bracelet-watch/Waterbury-Dive-Chronograph-41mm-Stainless-Steel-Bracelet-Watch.html

1 like

Gefeliciteerd met deze leuke Timex :grin: Geniet ervan

1 like

Hij is cool :+1:

1 like

Erg mooi horloge. Al meermaals voorbij zien komen op het forum. Ben benieuwd hoe die zich weet te houden naast jouw ZEP :sweat_smile:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze frisse verschijning!!
Zeer apart, die wijzerplaat!!
Ik wens je er een fijne tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi en kleurrijk. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Geweldige chrono!
Vette looks, schroefkroon, 10 bar WR.
Gefeliciteerd. :facepunch:t2:

1 like

Gaaf horloge! Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd. Geniet ervan

1 like

Vergeten de compressor-pushers te noemen.
Hele coole Timex deze. :facepunch:t2:

2 likes

zo zie je maar,
het hoeft niet duur te zijn om kwalitatief en mooi te zijn :+1:
mooi afgewerkt horloge :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Jij hebt het horloge ook toch? Ik wil het bandje verstellen / schakel eruit halen. Weet jij toevallig met welke schroeverdraaiermaat dit kan?

1 like

Wat een leuke kleurige aanwinst :+1:

1 like

Je kunt ze eruit drukken.
Richting van de pijltjes volgen. :facepunch:t2:

1 like

Dank! Ga ik dat proberen :+1:

1 like

Kun je een foto maken van wat je bedoelt? :hugs: Het lijken bij mij toch op schroefjes in de schakels?

Tuurlijk. Geen probleem.
Dat gereedschapje komt van Kruidvat.

1 like