Ben mijn collectie de laatste tijd wat aan het verbreden, en vind het merk Timex een symphatiek merk dat leuke en laagdrempelige horloges maakt. Heb vorige jaar al een snoopy Marlin aangeschaft en die bevalt mij ook goed.
Nu viel mijn oog op de Waterbury chrono een tijdje geleden. Het horloge met zijn kek gekleurde subdials trokken mijn aandacht.
Besloten dat ik m wilde kopen… Dat ging helaas niet zomaar. Overal uitverkocht. Uiteindelijk eentje gevonden bij amazon in de US. Het horloge direct besteld en afwachten maar…
Binnen 2 weken zou het horloge bezorgd worden. Maar niets… Uiteindelijk na 1 maand wachten werd mijn geduld beloond en heb ik het horloge binnen.
Wat een horloge! Voor de 260 eur die ik ervoor betaald heb, ben ik zeer verrast over wat je ervoor krijgt. De RVS kast heeft echt wel wat gewicht en voelt solide en ookal is het quartz, de chronowijzer ‘sluipt’ over de plaat a la Mechanisch
Mocht je nu denken “hoe verhoudt zich dit dan tot de Moonswatch” voor 260 eur. Wat mij betreft hebben de horloges allebei hun pluspunten, maar wat mij betreft - jaja mijn mening - is de Timex wel meer waar voor je geld en meer value voor money en biedt de Timex meer kwaliteits gevoel.