Timex only

Haha…

@CarWatch hoe is de nieuwe aanwinst die je een tijdje geleden hier gemeld had? :slight_smile:

1 like

Ik wil er niet over praten… :wink: Zending vertraagd… Dus heb m nog niet ontvangen. Zodra binnen, zal ik hier direct de foto’s met jullie delen :hugs:

Schroefkroon, 10 bar WR :heart_eyes:

13 likes

10 likes

En ja hoor. Hij is binnen. Wat een topper! Zal binnenkort in het licht wat meer foto’s maken, maar hier alvast een eerste korte review.

3 likes

22 likes

Heb deze stream nog maar net ontdekt. hier een Timex uit Great Britan. De Marlin met M24 caliber.

8 likes

Gewoon deze omdat hij zo leuk is en geen gedoe gewoon
omdoen en lopen…

14 likes

Lachen, voor 30 euro uit Frankrijk in originele verpakking. De los bijgeleverde batterij deed het nog. Volgens mij is dit model niet zo heel erg jong

10 likes

Kwam ook uit France ook nieuw in folie enz. wordt kelton nog steeds gemaakt. Dit was kwestie van kroon fixatie weghalen

6 likes

Bijzonder model, ook een van de weinige rechthoekige modellen die ik zomaar verdraag.
Maar ik snap de logica van de contra-nummering op de bezel niet. Maar het was een lange dag dus misschien komt dat nog…

Instellen maximale duiktijd op minuten wijzer, dan telt ie terug naar nul. Of het handig is weet ik niet, ik duik niet dieper dan één meter in het zwembad :grin:

1 like

Het schijnt dat kelton geen timex meer is. De samenwerking is blijkbaar al jaren over. Dus dit is dus echt een eigen merk nu zonder verbinding met timex.

Is iets voor de luchtvaart.
Grote kans dat de bezel bidirectionaal is, hoort hierbij.
Zie ook bv. de Sinn 104.

1 like

Het gaat ook niet om de diepte maar voor hoe lang :whale:

1 like

11 likes

Dit is wel een ‘echte’ opwinder

7 likes

13 likes

4 likes