NA Timex Waterbury chronograph

Thanx

Bedankt Henri. Naast de twee Pan Ams en de door mij begeerde 1972 worldtimer is het mij ontgaan welke je als vierde hebt?

1 like

Dank Coenraad. Nu doe ik even een pas op de plaats, om rust in mijn hoofd te creëren, maar anders kan ik gezien jouw beschrijving vast voor advies bij jou aankloppen :wink:

1 like

Dank Ray, chrono’s zijn nu eenmaal cool :sunglasses:

1 like

Gaat lukken, dank

1 like

Timex is inderdaad leuk Joost. Prijs/kwaliteit is top. Alleen de bandjes zijn vaak inferieur, hoewel in dit geval ik best content ben. Zie:

Dank Anthony. Gelukkig heeft Black Friday ook rust gebracht bij @daffie dankzij de mooie Edox

2 likes

Dank Chris, je zal me vast voor gek verklaren met zes Timexen in de horloge box, maar deze kon ik niet weerstaan. En ik ben zelfs op dieet :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Dank u :pray:, geldt uiteraard ook voor @Bertus1

1 like

Dank. 41mm vind ik tegenwoordig toch aan de grote kant, hoewel mijn meest gedragen Tudors ook deze afmeting hebben, valt deze Timex inderdaad erg mooi en oogt het niet te groot

1 like

Gefeliciteerd! Mooie Timex.
Ik zie de verkopen (en de Staudt) wel tegemoet :smirk:

1 like

Mijn hoofd is nog niet zo ver :rofl:
Ik ga een pas op de plaats maken en twee jaar de tijd nemen. Horloge box is nu vol en verkopen daar ben ik (nog) niet aan toe. De Staudt blijft het doel Martijn. Die wil ik straks echt toevoegen

2 likes

Jeetje, nog een Timex erbij. Dacht dat ik ook al op een te groot aantal met zes exemplaren zat :smile:.

Vanmiddag nog even de $1 watch scoren?

Veel plezier van deze toevoeging! :+1:t2:

1 like

Staan we beide op zes Geralt. Supporters van Timex :smile:

1 like

Yup. Chris zei het al: snacks voor tussendoor. Probeer wel te minderen maar valt soms niet mee. :sweat_smile:

1 like

We blijven lekkere trek houden :yum:

1 like

mooie aanwinst,
draag hem met plezier

1 like

Ziet er leuk uit! :clap:

1 like

Dank je Jacobus. Als ik net zoveel Timexen wil verzamelen als jij Citizens, hoeveel moet ik er dan nog bij sparen/kopen?

1 like

Mee eens. Blij mee

:pray:

3 likes