NA | Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium

Ja wauw, deze in het blauw staat ook hoog op mijn verlanglijstje! Mooi zeg!

2 likes

Prachtig horloge, gefeliciteerd. Leuk dat je ook de nauwkeurigheid post, dat ontbreekt no wel eens. Ik denk er net zo over: een beetje high-tech uurwerk spreekt mij ook aan. De lange gangreserve is makkelijk met afwisselen van horloges ook.

2 likes

Mooi horloge, ik heb dezelfde ook gepast en overwogen een tijdje geleden. Dus ik begrijp de keuze volledig!

Gefeliciteerd met deze NA en veel draagplezier toegewenst!

1 like

Top!!!

1 like

supermooi! alleen jammer van de 40mm, als die in 37mm was dan is die perfect!
vind deze overigens wel aardig prijzig voor een eta’tje

Een ETA’tje…denk dat jij je nog wat moet inlezen :wink:

2 likes

het is toch de eta automaat? welke de swatchgroup gebruikt geupgrade naar 80 uur?

Komt wel iets meer bij kijken. Google/Youtube eens wat b.v ; C07.811

En € 656,– incl. bezorging is helemaal geen gekke prijs NU via v. Willegen

in Den haag ( ivm 20% korting actie ). I.c.m kortingscoupon --> JvWBouw2020

Dit ; https://www.juweliervanwillegen.nl/tissot-gentleman-automatic-40mm-4604

3 likes

Inderdaad mooie tech, hopelijk komt deze ook snel in de hamilton khaki field!

2 likes

Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Da’s een pré. Geen nadeel. :grin:

Mooi horloge, mooie lengte wijzers. Mooie kleur en een leuk uurwerk. Veel plezier er mee. :+1:

2 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst. Heb hem laatst ook eens bekeken, en ook de versie met gouden bezel. Voor mij alleen te clean dus gaat er bij mij niet komen.

Veel plezier ermee :+1:

1 like

Mooi horloge!
Congratzzzz

1 like

Gefeliciteerd , en daar zit een prima uurwerk in :+1:

B & M mag die silicon balansveer niet meer gebruiken, de rechten zijn van Swatch en CSEM en die hebben Richemont geen toestemming gegeven. Het kan dus zijn dat er nog modellen zijn uit een eerdere productierun met silicium, maar de nieuwe niet meer. Dus je hebt dubbel goed gekozen :smiley:

2 likes

Mooi tijdloos horloge Arjen, erg fraai!

1 like

Gefeliciteerd ! Erg mooi horloge moet ik zeggen! Heb hem een keer om gehad bij de bijenkorf. Ik twijfelde toen al over de wijzerplaat. In de Bijenkorf heb je doorgaans kunstlicht, vrij donker, waardoor hij nogal mat oogt. Moet zeggen dat hij er zo al wat beter uitspringt.

Denk dat je voor die prijs goed ben geslaagd!! Veel plezier ermee.

1 like

Hier ook erg blij :wink:

10 likes

Proficiat!
Ik vind hem erg mooi maar voor mij te groot anders zou ik deze zeker overwegen.

Enjoy :+1:

1 like

Top! Voor mij is dit een blijvertje.

1 like

Ik vind het reuze meevallen. Je krijgt 80 uur gangreserve en een silicium balance spring. Merken die ETA gebruiken buiten de Swatch group hebben dit niet en zitten op hetzelfde of hoger prijsniveau (een Oris is bijv. al gauw > €1000,-,).

2 likes