NA | Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium

Mooi ding, beste bang for buck

1 like

Klinkt goed.
Verdorie, weer een op de lijst.

1 like

Mocht je komende dagen eens tijd hebben zou jij nog wat foto’s van de quartz kunnen plaatsen? Dial en zijkant ben ik benieuwd naar.
Alvast dank voor je moeite!

1 like

Reflectie is geen probleem. Het horloge is onder alle omstandigheden goed afleesbaar. De wijzerplaat is verder ‘live’ veel mooier dan op plaatjes of filmpjes.

1 like

Graag gedaan :ok_hand:

5 likes

@Erikje Ja mooi hoor, bedankt! Ziet er zeer goed uit.

Wat me nog wel tegenhoudt zijn de wijzers. Op de Tissot productfoto’s denk je "wow’, maar als ik de YouTube filmpjes zie dan vind ik ze weer goedkoop ogen.
Ik moet erbij zeggen dat ik niet zo’n liefhebber ben van lumen op de wijzers, zo zonde!

Goed nieuws, de lume doet t gewoon niet, slecht nieuws, ze hadden de wijzers dan beter gesloten kunnen houden…

1 like

Zou Han @HanDavinci ook Tissot wijzers modden
:thinking:

Je moet het horloge gewoon een keer in het echt gaan bekijken, pas dan krijg je een goed idee. Renders en fllmpjes geven nooit dat beeld wat je in levende lijve krijgt. Ik heb allebei de quartz en de powermatic omgehad. Zo vond ik de wijzerplaat van de powermatic mooier dan de quartz. Ook vond ik de automaat kleiner dragen dan de quartz, hoewel ze beide 40 mm zijn. Ik denk doordat de quartz dunner is, dan lijkt ie groter,

2 likes