NA: Tissot lady watch

Ikzelf had graag dat mijn vriendin ook een iets meer kwaliteits horloge zou dragen, maar ze wil geen horloges dragen die duurder zijn dan 10 euro. Ik heb haar toch kunnen overtuigen en haar een Tissot kunnen “aansmeren” :grin:. Een gebruikte welliswaar, want anders zou het weer te duur worden. Zelfs de goedkoopste Tissot is al te duur.

Ik heb er een gevonden in Zwitserland. Kan het nog duurder zou je denken. De verkoper wou alleen verzenden binnen zwitserland. Verzending naar landen buiten zwitserland is uitermate kostbaar schijnbaar. Maar na een zeer vriendelijk mailtje van mijn zijde wilde hij het horloge wel vanuit duitsland verzenden wat een flink stuk goedkoper is.

Nu het horloge:

Het is een Tissot T-Trend couturier lady quartz met vouwsluiting. Helemaal compleet met alle documenten, doos en factuur.

Normaal zou ik de prijs niet noemen, maar in dit geval wel. Gekocht voor 43 euro :sunglasses:

Foto:

2 likes

En voor die prijs rijdt er iemand vanuit Zwitserland naar Duitsland om hem te versturen? :open_mouth:
Wat er service, ik neem aan dat ze dicht bij de grens wonen. :sunglasses:

Veel plezier met de aanwinst, leuke klok!

1 like

Mooi dames klokkie, schoonheid in zijn eenvoud. Leuke prijs ook! Gefeliciteerd ermee :couple_with_heart: