NA: Tissot PRX op wit rubber + full lume dial

Zo ongeveer ruim een jaar geleden begon het horloge virus weer aan te wakkeren en kocht ik mijn donkerblauwe PRX Powermatic als herinnering voor de geboorte van mijn eerste zoontje. Nu, enkele horloges rijker en een jaar verder blijft de hobby zoals waarschijnlijk bij vele anderen maar kriebelen. Zo ook nu weer… pas geleden zag ik dat Tissot een nieuwe witte full lume PRX op rubber aankondigde, en was mijn eerste gedachte meteen verrassend & verfrissend!

Omdat ik vorig jaar bij Juwelier Punte in Utrecht super geholpen was (ook met kleinere service bezoekjes waar mijn hart ook sneller is gaan kloppen voor Oris) besloot ik te informeren of zij dit model al hadden omdat ik hem niet op de site zag, en jawel!
Afgelopen donderdag, een dag voor de 1e verjaardag van mijn zoontje, zijn we weer langsgegaan omdat ik de datum stiekem weer een extra mooie reden vond.
Gelukkig hadden ze hem nog liggen (de laatste). Want ik begreep dat hij nog niet heel lekker verkrijgbaar is maar zij hem al heel vroeg hadden mee besteld.

Het eerste wat me opviel; wat een heerlijk soepele en mooie rubberen band! Véél soepeler dan de Seamaster die ik heb. Flexibel, en bijna undercover om de pols. Het geheel vind ik sportief maar toch chique. Perfect voor de aankomende zomer en extra leuk dat door de quick release heel snel de stalen band van mijn Powermatic erom kan, en andersom deze witte band op de Powermatic. De knoop was dus vrij vlot doorgehakt en voor de verjaardag van mijn zoontje werd het horloge ook nog mooi ingepakt🥳. Toch voor iedereen feest.

Genoeg tekst denk ik, tijd voor foto’s en wat een leuke gimmick toen ik er gister de parkeergarage in reed in het donker :alien:.

Hierbij nog een internet plaatje met de stalen band erop

Bedankt voor het lezen :smiley:!

105 likes

Heel mooi :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Prachtig horloge, die rubberen band staat uitstekend! Veel plezier ermee

1 like

Schitterend! Heel veel plezier ermee!

1 like

Op rubber ziet het er echt heel gaaf uit.
Gefeliciteerd met deze beuker. :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd! Staat 'm goed, die rubber band. En altijd leuk, zo’n full-lume! Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig, veel plezier met dragen en zaklampje spelen

1 like

Lekker zomers! (En winters misschien ook wel.)

1 like

Leuk horloge, zeker deze zonnige maanden. Geniet ervan!

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

een zeer mooi horloge,
doch de stalen band spreek mij toch het meeste aan, maar dat is enkel mijn mening
niettemin een klapper van formaat :+1:
mooi, echt mooi :star_struck:
draag hem met plezier

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie NA. Staat je goed :+1:t2:

1 like

ben erg benieuwd hoe hij zou staan op de band van de powermatic.

cool ding

1 like

Full lume… love it

Nice, zo’n witte rubberen band wil ik ook wel

Staal op staal heel mooi. :+1:t2:

Mooie NA! Die witte band staat verassend goed! Lekker zomers.

Mooie aanwinst! Van harte!

Bij wit rubber denk ik, bah nee niet mooi maar deze staat fantastisch :ok_hand:
Echt een toffe aanwinst :star_struck:

1 like

Zo’n witte PRX had ik nog niet gezien.
Heel mooi! Proficiat :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like