Zo ongeveer ruim een jaar geleden begon het horloge virus weer aan te wakkeren en kocht ik mijn donkerblauwe PRX Powermatic als herinnering voor de geboorte van mijn eerste zoontje. Nu, enkele horloges rijker en een jaar verder blijft de hobby zoals waarschijnlijk bij vele anderen maar kriebelen. Zo ook nu weer… pas geleden zag ik dat Tissot een nieuwe witte full lume PRX op rubber aankondigde, en was mijn eerste gedachte meteen verrassend & verfrissend!
Omdat ik vorig jaar bij Juwelier Punte in Utrecht super geholpen was (ook met kleinere service bezoekjes waar mijn hart ook sneller is gaan kloppen voor Oris) besloot ik te informeren of zij dit model al hadden omdat ik hem niet op de site zag, en jawel!
Afgelopen donderdag, een dag voor de 1e verjaardag van mijn zoontje, zijn we weer langsgegaan omdat ik de datum stiekem weer een extra mooie reden vond.
Gelukkig hadden ze hem nog liggen (de laatste). Want ik begreep dat hij nog niet heel lekker verkrijgbaar is maar zij hem al heel vroeg hadden mee besteld.
Het eerste wat me opviel; wat een heerlijk soepele en mooie rubberen band! Véél soepeler dan de Seamaster die ik heb. Flexibel, en bijna undercover om de pols. Het geheel vind ik sportief maar toch chique. Perfect voor de aankomende zomer en extra leuk dat door de quick release heel snel de stalen band van mijn Powermatic erom kan, en andersom deze witte band op de Powermatic. De knoop was dus vrij vlot doorgehakt en voor de verjaardag van mijn zoontje werd het horloge ook nog mooi ingepakt🥳. Toch voor iedereen feest.
Genoeg tekst denk ik, tijd voor foto’s en wat een leuke gimmick toen ik er gister de parkeergarage in reed in het donker .
Hierbij nog een internet plaatje met de stalen band erop
Bedankt voor het lezen !