Prx 4 life
Nice! Denk dat ik op korte termijn ook maar een een PRX ga passen.
Van harte! Mooi horloge.
Alleen die caseback. Dat vind ik minder.
Je snapt niet dat sommige merken met een prachtig gedecoreerd uurwerk, een dichte case back hebben en dat bij dit totaal niet gedecoreerde uurwerk, op een flauwe rotor na, ze een glazen caseback plaatsen.
Denk dat het iets te maken heeft met de doelgroep.
Hij draagt trouwens best flink. Maar dat zal wel door de kastvorm en band komen.
Kunt u dit toelichten?
Jij hebt er toch geen?
Nee zonder dollen.
Tissot is zoals rlc het zegt een niet duur horloge.
Normaal gesproken ga ik er van uit dat iemand die deze tissot koopt het toch wel behoorlijk prijzig vindt. Die consument wil daar iets voor terug. Een open caseback zodat het wel iets bijzonders lijkt wat die koopt. Op het eerste gezicht. Jij en ik weten dat het gewoon een eenvoudig uurwerk is.
Maar goed. Wij kopen dan ook andere horloges om een mijlpaal te vieren.
Ps @Metinsta heb je rlc al gefeliciteerd met zijn nieuwe aanwinst?
1 cent: Ik vind het een mooi horloge.
plus
1 cent: Ik vind dat de koper door zijn eerdere kritiek naar AP-hommage eigenaars hypocriet en irritant overkomt.
=
Mijn 2 cents.
Edit: gefeliciteerd Ralph. Geniet er in mentale gezondheid van
Mooi Ralph, ziet er erg goed uit!
Erg mooi horloge, van harte met deze aanwinst en heel veel draagplezier
Ik weet nog dat hij een keer afgaf op iemand met een ML39!
En nu heeft hij een OQ met AP sausje.
Mooi model Ralph. Je haalt ze wel binnen laatste tijd
Goedemorgen allemaal! Lekker uitgeslapen zie ik, iedereen heeft er zin in, het zonnetje schijnt
Leuke review en gefeliciteerd met de NA. Echte liefhebber die niet alleen voor de Kroon gaat. Zouden er meer moeten doen
Mooie aanwinst!!
In 40mm quartz is hij er ook al in groen
Proficiat Ralph, heel mooi horloge
Heel veel draagplezier van deze “beater”
@RLC, wat een mooi horloge en leuk geschreven stukje. Hoe is het met de eventuele bandenwissel mogelijkheden? Geniet ervan, ben serieus benieuwd hoeveel draagtijd hij uiteindelijk krijgt tegen het Rolexgeweld.
Van harte met je nieuwe aanwinst en veel draagplezier gewenst!
Ja maar die zou ik niet willen.
Banden wisselen gaat makkelijk met de quick release.
Het schijnt dat Tissot bezig is met lederen en rubberen banden voor de PRX. Dat zou wel echt lekker zijn voor de zomer. Nu weet ik dat delugs wat custom made banden heeft.
Zelf zou het horloge toch het meest op staal dragen.