GEEN fan
Komt deze in de shitter side collectie?
Gefeliciteerd
Site van Delugs of Tissot?
Tissot. Heeft een extra stukje metalen band bij de aansluiting. Alle andere aftermarket opties zijn volledig leer.
Ik zou wel een rubberen band voor de PRX willen zien.
Gefeliciteerd, veel plezier ermee! Heel mooi horloge.
Tja, zelf zit ik al een half jaar te twijfelen of ik mijn Gentleman inruil voor een PRX…
Mooi! Prachtig model. Gefeliciteerd! En héééééél, heelheelheel veel horloge voor het geld. Doen ze goed bij Tissot.
Ralph, gefeliciteerd met deze aanwinst, ik hou van deze kastvorm al is het horloge verder te dressy voor mij.
Maar wat ik mij oprecht afvraag, kritisch als jij bent, ik zou me enorm storen aan de uitvoering van het quick release systeem. Is het vertekening op de foto of lijkt het dat de schroefjes niet netjes uitgelijnd zijn? Hoe werkt dit? Moet je ze losschroeven om te wisselen? Ene schroefje lijkt niet goed vastgeschroefd, ik zou het graag wat meer uitgelijnd zien, schroefjes netjes links, rechts of in het midden. Anyway, het ziet er op de foto in ieder geval heel rommelig en goedkoop uit.
Desalniettemin, geniet van dit verder mooie horloge.
De Fiffer is hier vanmorgen ook binnengekomen. Echt een fijn horloge!
Ik ben dit helemaal met je eens, dit horloge is echt een paar levels hoger dan de prijs. De holy trinity kunnen hun borst nat maken als dit de nieuwe kwaliteitsstandaard is van Tissot.
De afwerking ligt ver boven rolex, die hebben niet eens een zichtbodem Boring!
Fantastische tapering, zo’n grote tapering heb ook nog zelden gezien en dit loopt gewoon vloeiend in elkaar over!
Wat een ding he, mooi gedecoreerd zelfs met gefreesde lijntjes. Bizar.
Paar plaatjes voor de sfeer!
Ik vind hem heel erg gaaf
ik wacht toch op de automaat!
Gefeliciteerd Ralph met deze mooie Tissot en je verwoord het precies zoals het is, een mooi horloge met een top band. En ja, Tissot altijd gewoon goed. Veel draagplezier met dit top horloge.
Want de "hype"is pas écht “real” als Ralph het horloge om zijn pols heeft!
Van harte gefeliciteerd met deze NA.
Heel mooi horloge Gefeliciteerd met de aanwinst
Helaas veel te groot voor mij…
Ga je wel achteruit wat uurwerk betreft.
Mooie aanwinst Ralph, gefeliciteerd.
Ik denk ook mooier dan de net voorgestelde chrono uitvoering, welke aardig dik schijnt te zijn.
Mooie, wil ik ook nog wel voor die prijs…
Veel plezier er mee.
Mooie aanwinst, Ralph.
Jammer van sommige afgunstige reacties, maar laat dat de pret alsjeblieft niet drukken.
Wel mooie combinatie. Hoop alleen niet dat de band te lang is en ik hoop dat ze er een mooie vouwsluiting bij hebben…
Volgens mij breng je de twee schroefjes tussen duim en wijsvinger naar elkaar toe en klaar is kees.