NA: Tissot PRX Powermatic 80 Blue - The hype is real!

Waarom zou je dat doen ? Zijn twee toppers wat mij betreft die je perfect naast elkaar kan hebben.

Zo zit ik zelf enkel soms te twijfelen of een PRX als 10de Tissot iets voor mij zou zijn… Mogelijk koop ik hem wel gewoon om eens een paar weken te dragen, en dan zien we wel of hij blijft.

2 likes

Haters gonna hate. Is te verwachten en zegt meer over hen dan over mij. Ik lig er iig niet wakker van. :sunglasses::+1:

2 likes

Wat een ding :heart_eyes:

5 likes

Echt een tof ding die PRX Powermatic 80! Veel draagplezier, Ralph! Ik hoop dat deze variant in de nabije toekomst ook nog in 35/36 wordt uitgebracht, dan ben ik ook sowieso om.

1 like

Ja de 35mm variant is al aangekondigd. Dus sla je slag :sunglasses::+1:

1 like

Niet de Powermatic 80, toch?

Ja dacht dat er ook een automatic versie kwam.

https://www.instagram.com/reel/Ca7eDHYDbaf/?utm_medium=copy_link

Mmm lijkt inderdaad Quartz te zijn…

1 like

Natuurlijk ook jij gefeliciteerd met je horloge, veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd! Draagt hij niet groot? Wat is je polsomtrek?

1 like

Nee hij draagt zeker niet te groot. Mijn pols omtrek is 19-19.5cm.

4 likes

Op de bovenste foto vind ik hem er groot uit zien, maar de onderste valt dat inderdaad reuze mee. Maar je hebt ook wel een aardige polsomtrek. Ik kom er denk ik niet mee weg met 17.5 cm.

Heb deze toevallig deze week ook gepast, cool ding!

1 like

18cm hier

Kan prima

8 likes

Het is een prachtig horloge en toch heb ik de mijne gewisseld voor een zwarte.

4 likes

Beide zijn prachtig. De blauwe plaat vond ik voor mij persoonlijk toch net wat sprekender. Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe aangekondigde groene plaat…

Hoi Ralph, heb je nu ruzie en is de oorzaak geen rolex? Gekke wereld leven we in. Het horloge is prachtig, zo mooi dat ik hem zelf ook ga passen.

2 likes

Zou ik zeker doen. Ik ben oprecht echt zwaar onder de indruk. Nog meer dan ik had verwacht. Instant succes.
Naarmate je steeds duurdere en daarmee hoogwaardigere en beter afgewerkte horloge in de collectie krijgt is het steeds lastiger merk ik (misschien heeft niet iedereen er last van, maar ik iig wel) om dat ene speciale gevoel te krijgen bij goedkopere horloges. Meestal resulteert dit in dat de interesse en de klik sneller dan gehoopt verdwijnt. Echter bij deze Tissot en bij mijn Citizen NY0040 Promaster krijg ik een vergelijkbaar gevoel als mijn duurdere horloges en dat gebeurd (helaas) tegenwoordig niet zo vaak meer.

1 like

Toch een goede zet om je Hamilton Khaki Field Mechanical te verkopen deze Tissot Powermatic 80 te kopen

2 likes

Zelfde Powermatic 80 binnenwerkje hoor. En de band van de PRX vind ik vele malen mooier. Verbazend dat de Gentleman 150€ duurder geprijsd is, als ik de foto’s en commentaren hier zie/lees.

Ja, dat stemt tot nadenken… :+1:

Uh oh, ik ben al kandidaat :laughing:. Laat eerst iets weten he

Die geïntegreerde band :drooling_face:

Nog geen seconde spijt van gehad :heart_eyes::+1:

8 likes