Waarom zou je dat doen ? Zijn twee toppers wat mij betreft die je perfect naast elkaar kan hebben.
Zo zit ik zelf enkel soms te twijfelen of een PRX als 10de Tissot iets voor mij zou zijn… Mogelijk koop ik hem wel gewoon om eens een paar weken te dragen, en dan zien we wel of hij blijft.
Echt een tof ding die PRX Powermatic 80! Veel draagplezier, Ralph! Ik hoop dat deze variant in de nabije toekomst ook nog in 35/36 wordt uitgebracht, dan ben ik ook sowieso om.
Op de bovenste foto vind ik hem er groot uit zien, maar de onderste valt dat inderdaad reuze mee. Maar je hebt ook wel een aardige polsomtrek. Ik kom er denk ik niet mee weg met 17.5 cm.
Beide zijn prachtig. De blauwe plaat vond ik voor mij persoonlijk toch net wat sprekender. Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe aangekondigde groene plaat…
Zou ik zeker doen. Ik ben oprecht echt zwaar onder de indruk. Nog meer dan ik had verwacht. Instant succes.
Naarmate je steeds duurdere en daarmee hoogwaardigere en beter afgewerkte horloge in de collectie krijgt is het steeds lastiger merk ik (misschien heeft niet iedereen er last van, maar ik iig wel) om dat ene speciale gevoel te krijgen bij goedkopere horloges. Meestal resulteert dit in dat de interesse en de klik sneller dan gehoopt verdwijnt. Echter bij deze Tissot en bij mijn Citizen NY0040 Promaster krijg ik een vergelijkbaar gevoel als mijn duurdere horloges en dat gebeurd (helaas) tegenwoordig niet zo vaak meer.
Zelfde Powermatic 80 binnenwerkje hoor. En de band van de PRX vind ik vele malen mooier. Verbazend dat de Gentleman 150€ duurder geprijsd is, als ik de foto’s en commentaren hier zie/lees.
Ja, dat stemt tot nadenken…
Uh oh, ik ben al kandidaat . Laat eerst iets weten he