NA: Tissot PRX Powermatic 80 Blue - The hype is real!

Volgens mij komt dat door die silicium balance spring

1 like

Zo mooi

1 like

Ftfy

1 like

Overheen gekeken.
Op de Tissot website vond ik deze afbeelding bij de PRX, daar staat op de rotor “Silicon Balance Spring”. Maar ik vond dit niet terug op je foto hierboven.
Foutje op de website lijkt me.

Denk het ook. Bij mij staat er high tech escapement

1 like

Excuus, dankjewel!

2 likes

Mooi horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Mooi hoor. Van harte

2 likes

Mooie foto

1 like

Anders stond er Si op de balansveer dus er zit geen silicium balansveer in. Uurwerk is een 80.111 van Eta.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Geniet ervan!

1 like

De automaat is niet identiek dezelfde dacht ik. Bij de PRX zit er geen silicium in verwerkt. Van een Gentleman weet ik intussen wat ik qua precisie mag verwachten. (Edit, was al vermeld dus :wink: )

De band van elk van deze horloges past telkens perfect bij het horloge vind ik. Het zijn gewoon verschillende stijlen.
Een nadeeltje van een geïntegreerde band, ook al is het perfect afgewerkt, vind ik wel dat je moeilijker een keer een andere kan proberen…

En ja, mocht het zover komen, dan laat ik wel iets weten :wink:

2 likes

Gefeliciteerd, mooi horloge! :+1:t2: Mis je geen microverstelling?

1 like

Mooie aanwinst! Veel draag- en kijkplezier! Erg veel horloge voor een scherpe prijs.

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze nieuwe aankoop; veel value for money👍🏻

Laat de rest maar lullen😭

2 likes

Ralph, mij ook niet vergeten he als je hem zat bent. Tenminste als hij past op mijn 17,5 pols :wink:.

Verder, mensen doe nu eens aardig tegen elkaar en respecteer ieders keuze van een horloge. Of die nu €100,00 of €100.000 kost, het gaat erom dat iemand blij is met een horloge. Negativiteit is er al genoeg in de wereld!

3 likes

Nee zit perfect. Als een horloge goed zit zit ie goed. Dan heb je niet veel micro adjustment nodig.

1 like

Ding dit is echt niet normaal :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

10 likes

Maar weer een paar fotootjes dan om de negativiteit een halt toe te roepen!

10 likes

Hij is leuk ralph, geïntegreerde band altijd goed.

1 like