NA: Tissot PRX Powermatic 80 Blue - The hype is real!

Deze blijft zo leuk! Heel mooi design en specs voor een mooie prijs. Vind alleen zo jammer dat de 40mm te groot is voor mij door de geïntegreerde lugs. Er is ook een kleinere versie, maar heb nog niet gekeken of AD’s die op voorraad hebben, want zou er best een aan mijn collectie willen toevoegen.

Prachtig horloge!

Hoe is de maatvoering t.o.v. je Rolexen? Qua diameter in principe min of meer gelijk uiteraard, maar vaak hoor je dat dit type horloges groter draagt. Ervaar jij dit ook zo?

2 likes

Mooie aanwinst, veel plezier!

1 like

Valt mee. Vergelijkbaar denk ik. Denk zelfs iets kleiner dan de Rolexen…

6 likes

Pilaren :star_struck:

1 like

Jij hebt best flinke polsen

Jij kan de deepsea JC ook prima hebben

1 like

Tissot oogt zelfs het lekkerst qua maat.

Qua grootte wel, maar qua dikte niet. Heb een keer een normale Deep Sea om gehad voor mij echt veel te groot. Daarvoor moet je echt 20cm polsen hebben een bijna 2 meter lang zijn en 1 meter breed. Erg gaaf horloge de Deep Sea en zeker de James Cameron editie. De extra diepte in de plaat door die ring is heel mooi gedaan. Veel mooier in real life. Foto’s doen hem niet het recht aan dat hij verdiend.

1 like

Ben erg verzot op de Tissot. Echt een schot in de roos.

Maatje van me heeft hem ook alleen is 1 meterlang en 2 meter breed, dat kan ook prima met een deep sea

12 likes

Flink aan de maat zeg maar…

3 likes

Dat kan ook :rofl::+1:

1 like

Is er al een tissot PRX powermatic only topic?!

:sunglasses:

4 likes

Oh yeah baby :roll_eyes:

2 likes

congratz! zeker mooi horloge!

filmpje van Teddy wat al eerder werd genoemd, een blauwe prx chrono :slight_smile: misschien iets voor een volgende?

Ook erg mooi horloge! Maar wel erg aan de prijs met 1495 euro.

U vraagt, wij draaien :sunglasses::+1:

3 likes

zeker een hogere prijs, maar voor wat je krijgt vind ik het erg meevallen, zeker in vergelijking met de concurrentie, mechanische chrono voor 1495

1 like

Gefeliciteerd, gewoon een erg mooie horloge geniet ervan!

1 like