Who cares?
Lekkertje!!!..
.
So zuur!! Haal 35mm quartz groen plaat
Ja duh. IK!
Kreeg vanmorgen nog wel een opmerking van een collega, wat denk je dat die zegt.
Leuk ding
Nou inpakken en wegwezen die PRX
It’s my NA topic and I cry if I want to, I post photos from Sunday if I want to…
Wat ik dan wel weer cool vind is dat ik zonder een tissot te hebben, de eerste en laatste heb ik aan mijn broer gegeven, hier wel mag rondhangen
Totdat iemand leuk ding tegen je zegt dan gaat die diep in de krochten van je sideshittercollectie.
Goed punt. Het is ook geen rolex. Of omega. Maar tissot.
Hoezo? Is toch een compliment? Zeker voor iemand die niets met horloges heeft…
Jawel heeft wel wat met horloges. Leuk ding is van een liefhebber gewoon een belediging. Ik heb helaas niet zo’n sterke rug…
Help mij eens aub. Ik snap het ook niet meer.
Wel leuk ding trouwens zo een prx tissot powerautomaat 85 nog wat.
Dat blijkt wel, boeien wat andere vinden. Gewoon dragen waar je blij van wordt.
Ik ben geen troll. Laat staan een goede!
Even vragen of je die van Ruud mag lenen!
Ik heb m wel gepast en was wel onder de indruk. Het uurwerk is vrij basic maar laten we eerlijk zijn: wat krijg je nou echt mee van het uurwerk van de horloges die je hebt (of je moet een skeleton Audemars Piquet hebben. Vrij weinig en die prx is wel prima verder qua nauwkeurigheid. Enige jammere is de levensduur wat ik begreep. De groene zou ik zeker kopen. Eerst nog wat even anders eruit.
?
Die Powermatic werkjes zijn naar het schijnt niet heel “servicable” - vind ik ook best een jammere evolutie.
Wat ik heb begrepen is dat het horloge niet/lastig is te servicen ivm plastic onderdelen. Maar kan er naast zitten, enlighten us als je wel weet hoe het zit (bij mij is het horen zeggen).
Ik weet niet of dat klopt… van wat ik lees is t vooral dat swatch de onderdelen niet makkelijk verkoopt. maar de trend naar wegwerp is natuurlijk ook al tijden aan de gang. Het is eigenlijk te duur zo’n machinaal gefabriceerd uurwerkje te servicen …
Gewoon replacen bij service.
Goed punt.
Maar toch voelt het anders al ik weet dat in mijn Jaeger een mooi uurwerk tikt.