In het de loterij die plaats vond in het topic voor het goede doel (KWF) had ik tot mijn grote verrassing een Tissot PRX gewonnen!! Niet verwacht maar ik ben er natuurlijk erg blij mee!
Het allerbelangrijkste was dat HF wederom veel geld zou binnenhalen voor dit bijzonder goede doel, en dat is volgens mij gelukt met een opbrengst van ca 11,5K!
Erg mooi om te zien hoe dit initiatief is gaan leven en de inzet van de organisatoren ook is beloond met de topopbrengst.
Ook de vrijgevigheid van de HF leden is bijzonder groot gezien de grote hoeveelheid prijzen die er beschikbaar waren, het was bijna moeilijker geen prijs te winnen dan wel eentje
Ik zal een link naar het topic bijvoegen zodat je eventueel nog een van de laatste collector items (puzzel of strip) kunt aanschaffen voor het goede doel.
Nadat ik met @WristCandy contact had opgenomen om een afspraak te maken voor de overdracht van het horloge bleken zijn ouders vlak bij mij in de buurt te wonen en bood hij aan het horloge langs te brengen! Vanmorgen was het dan zo ver en Jeroen kwam langs met een (echt waar) nieuwe Tissot PRX, een model dat ik ook al meerdere keren in het blauwe deel in het oog hield.
Ik vind het een prachtig (klassiek) model met een mooie tijdloze uitstraling.
We hebben heerlijk zitten kletsen over horloge’s zijn werk, mijn bescheiden collectie en eigenlijk vloog de tijd voorbij!
Jeroen, nogmaals bedankt voor dit mooie horloge en ik hoop in de toekomst nog eens bij je in Bergen op Zoom langs te komen!
Oh ja, foto’s