Over een paar maanden zijn mijn vrouw en ik alweer 15 jaar getrouwd. Uiteraard past daar een nieuw horloge bij om dat te vieren. Mijn vrouw had haar zinnen gezet op een armband.
In mijn zoektocht zijn diverse horloges de revue gepasseerd en om dichter richting een definitieve keuze te kunnen komen besloten om gisteren richting Bouwman te rijden om een aantal modellen daar in het eggie te zien en om te zien.
Tot mijn vreugde hadden ze daar nog een Visodate liggen van het uitlopende type, dus de 40mm met de veel mooiere wijzerplaat en meer elegante dag/datum aanduiding. Maar ja, dit was de laatste en de kans dat die er over een paar maanden nog is, is natuurlijk erg klein. Daarnaast staat deze Visodate al echt heul lang op mijn wensenlijstje. Lastig lastig. Goed, eerst maar wat eten bij Brownies en Downies en het allemaal maar laten bezinken. Onder het genot van heerlijke versnaperingen zei mijn vrouw, “Gewoon nu kopen, zonde als die straks weg is!” En ja, wie ben ik om tegen de wens van mijn vrouw in te gaan
Dus, presenteer ik hier ons 14,5 jarig huwelijks-viering-cadeau
Prachtig horloge maar je vrouw heeft ook een mooie armband!!!
Die moeten we ook niet vergeten toch.
Beiden alvast heel hartelijk gefeliciteerd met jullie 15 jarig huwelijk
En maak er een onvergetelijke dag van.
Van Harte gefeliciteerd alvast.
Dubbel gefeliciteerd.
Prachtig horloge de visodate (Automaat).
Erg mooie combi dat blauw met de milanese.
Zoek nog altijd naar de automaat versie van de vorige lichting met zwarte dail en gouden kast, ooit laten schieten toen ik niet wist dat die slecht beschikbaar waren.
Gefeliciteerd met je Tissot Visodate, mooi die dial en die milanese band staat er mooi bij.
Natuurlijk moet ik vrouwlief ook feliciteren met die mooie armband en dan over een paar maanden het grote feest . Wens jullie beiden veel draagplezier en natuurlijk over een paar maanden een leuk 15 jarig huwelijk , zie de uitnodiging wel verschijnen .