Prachtig horloge. Leuk dat je het verhaal erachter uit de doeken doet. Heel veel plezier ermee.
Heel mooi horloge met bijzondere wijzerplaat.
Ik was in de veronderstelling dat vintage niet aan jou was besteed (althans qua bezit ervan), maar dat heb ik kennelijk mis.
Dat je er lang van mag genieten Chris!
Mooi!
Proficiat met de sympathieke aankoop.
Die MKii is een terechte forum-lieveling waar ik ook al meermaals met een schuin oog naar keek.
Mooi verhaal! En die wijzerplaatâŚ
Gefeliciteerd en geniet van de aanwinst!
Gefeliciteerd met de aankoop!
Voor dit soort prachtige verhalen komen we toch op HF. Heerlijk om weg te lezen op de woensdagavond.
Mooi en ondergewaardeerd horloge!
Prachtig en proficiat!
Gefeliciteerd en dank je wel Chris!
Bizar knap hoe jij in zeer korte tijd een erg prettig leesbare casestudy over Universal Genève en de Italiaanse spoorwegen weet in te kloppen. Met passie en flair. Twee woorden die overigens prima passen bij deze UG FS MkII.
Zoals je weet heb ik de serie inmiddels compleet, een andere MkII en een MkIII krijgen nu wat TLC. Die zie je binnenkort.
En
is zonde van je tijd.
Nu van genieten en door als het zover is. Het is maar een horloge. Wel een heel erg fraai horloge Wat blijft zijn Eggs Benedict en goed gezelschap.
Nice. Een UG cliffhanger. Nieuwsgierig!
Wat is ie mooi zeg!
Gefeliciteerd
Wow, die plaat is nog als nieuw . Erg mooi exemplaar. Geniet ervan man!
Gefeliciteerd!
Emaille is de bom Chris, erg mooi! En bijzonder met de gestanste numerals, nog niet eerder gezien zo.
Geniet ervan.
Oeee, fraai. Geniet ervan!
Goed bezig mannen.
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst! Ik heb nog steeds wel enige sellerâs remorse over mijn FS MkII, die door zulke topics dan weer wat aangewakkerd wordt, maar goed, we ploeteren voort.
Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd met je aanwinst. Een ondergewaardeerd horloge (ik verzamel ze ook ).
Een kleine correctie:
Emaille is glas. Het is inert en verkleurt niet.
Serie 1 heeft melkwit emaille, serie 2 is veel geliger.
Bron: eigen waarneming.
Mooi horloge zeg. Die wijzerplaat is echt enorm gaaf!
Enjoy!
Heel mooi!