NA Toch wel een beetje mijn droom te pakken.. De Grand Seiko SBGW231G.

Gaaf hoor. Het is één en al passie en enthousiasme dat uitstraalt van deze NA. Gefeliciteerd!

1 like

Van harte, heel mooi!

1 like

Clean en simpel,de Shining kwaliteit spat eraf,zo zie ik ze ook het liefst👌

1 like

By far, de meest comfortabele stalen band die ik heb.

@Steev Deze BoR draagt bijzonder soepel en is precies flexibel genoeg. Niet te dik of te dun, zonder dat de band op enigerlei wijze kwetsbaar is of voelt. Een hele fijne sluiting die mooi wegvalt in de band (nee, geen fijnafstelling). Veel oog voor detail en met de afwerking zoals je dat van GS mag verwachten. En nee, ik heb geen belang.

Wat zijn jouw ervaringen tot nu toe @LN2023 ?

5 likes

Gefeliciteerd met je aankoop, hoop dat je er veel plezier aan beleefd.

1 like

Gefeliciteerd!
Heerlijk horloge! sinds ik de BoR erbij heb is deze nooit meer op een leren band gekomen. Top!

3 likes

The Japanese calatrava

Heerlijk

Proficiat

1 like

Zeker. Natuurlijk ook door ons sympathieke forumlid in de vorm van @JohnD .

Als ik het niet gedaan had, was het iemand anders geweest. Dat kon ik natuurlijk niet laten gebeuren!! :smiley:

Dank u :blush:

Dank je wel Petra. Die GTG in Den Haag heeft daar aan bijgedragen. Toen had ik voor het eerst een Grand Seiko om de pols gekregen van Remco met zijn prachtige 303.

2 likes

Gaaf! Gefeliciteerd

1 like

Fraaie GS, gefeliciteerd :+1:.

1 like

Heel mooi, veel draag- en pols-staar-plezier!

1 like

Kan niet missen.
Prachtig, Gefeliciteerd.

1 like

prachtstuk,
draag hem met plezier

1 like

Prachtig man ,deze combinatie ! Proficiat :ok_hand:

1 like

Pracht horloge !

1 like

Leuk verhaal, veel draagplezier met je aanwinst :partying_face:

1 like

Tsjha, wat zal ik zeggen?

:ok_hand:

Proficiat!

1 like

Da’s een hele mooie, zeker met de BOR, veel beter dan wat de meeste GS’en standaard hebben. Wellicht groei ik hier ook nog eens naartoe…

1 like

Dreamcatcher dus.
Super veel plezier ermee.

1 like

Thanks!!

De meeste horloges die ik heb, hebben een stalen band, echter ben ik nooit weg geweest van een BoR band. Eerlijk is eerlijk… deze bevalt beter dan ik verwachtte.

Echt vergelijkende ervaring heb ik niet met andere BoR’s, dus daar kan ik bijzonder weinig van zeggen.