NA Toch wel een beetje mijn droom te pakken.. De Grand Seiko SBGW231G.

Ook mijn droom, geweldig horloge! Heel veel plezier ermee. :star_struck: :ok_hand:

Thanks! Ik sluit niets uit… :grin:

Zo lang was het niet Ferry… Ik zit natuurlijk nog niet eens twee jaar in deze hobby. :smiley:
Je hebt ook gelijk hoor. Dit soort stukken zijn gewoon mooi om te zien en te waarderen.

Er gaan nog genoeg foto’s van komen. Eerst de nodige andere taken verrichten voordat ik daar verder mee kan. :wink:

1 like

Prachtige aanwinst!

Less is more. Heel fraai! Vast ook op een leren band. :ok_hand:

Wellicht een gek experimentje, maar ik vond het wel tof. :smiley:

De vorige keer heb ik de tijd daar niet voor genomen, maar nu ben ik het eigenlijk wel aan mezelf verplicht natuurlijk. :smile:

Dank u vriendelijk! Volgende GTG mag ie mee. :laughing:

Dank je wel zeg! Tof compliment. En ik zal blijven proberen die dingen enigszins acceptabel in beeld te krijgen.

Ik ook, maar ik moet wel zeggen… ze hebben zoveel modellen dat ik blij ben dat mijn resources niet onbeperkt zijn. :rofl:

3 likes

In dat geval ook jij de felicitaties. Welke heb jij weten te bemachtigen? Ik proibeerde het te vinden, maar dat lukte me niet.

Daar ben ik uiteraard wel al te vinden, maar vooral als voyeur tot op heden. :grin:

Arigatou Gozaimasu! Dat vond ik nou ook. :smiley:

We horen wel wat het geworden is. :rofl:

Dank man. En inderdaad één van de aantrekkelijkheden van deze jongen, net als bij de KS Kikkoumon. :blush:

Die eenvoud past ook heel goed bij mijn eenvoud… :laughing: :laughing:

3 likes

Best een leuke club om bij te horen, al zeg ik het zelf. :grin:

De wens voor een Quartz van dit merk ligt er ook nog. Gek genoeg nog het liefst met een zichtbodem ook, maar dat schijnt niet veel voor te komen. Jammer, want dat ziet er ook sexy uit!

Het ding roept het over zich af.

Ook een geweldig model! Leuk om die extra ervaringen te lezen. Bevestigt wel een beetje dat ik er verstandig aan doe om de BoR er bij te houden ( sorry @Fate_Amenable_To_Change ).

Weinig ervaringen van deze kant nog. Wel een stuk comfortabeler dan de Sharp Edge banden of die van een PRX. Dit zijn natuurlijk geen BoR’s en van een heel andere investering… maar daar liggen mijn ervaringen.

1 like

Hahaha! Goed verhaal… maar ik ga hem zeker ook op leer dragen. Sterker nog… ik wil eigenlijk een selectietje banden aan gaan leggen voor deze jongen. :sunglasses:

Ik wist niet wat dat was, totdat ik een video over de 231 zag van Watchfinder & Co… :blush:
Goed compliment!

Ik vind juist heel veel banden van GS heel mooi. :blush: :blush:

2 likes

Erg mooi! Veel geluk samen :yum:

1 like

Ja zo’n GS is toch altijd speciaal.
Proficiat

1 like

GEFELICITEERD MET JE GS Seiko !
Een uitstekende keuze.

1 like

Op naar de volgende droom dus :wink:

Geniet ervan

1 like

:crazy_face:

Extra plaatje…

Aangepaste foto. Zat een slordigheidje in!

10 likes

Jaa! Wat een plaatje waar je met recht ontzettend trots op mag zijn. Ik ben nog niet zo ver maar deze komt met regelmaat voorbij op mijn browsers.

1 like

Prachtig horloge, ik begin ook steeds meer te voelen voor die bor bracelet.

1 like

Herkenbaar verhaal, met (te)veel mooie GS’en. Fijn voor jou dat jij er (wel) een keuze uit hebt kunnen maken!
Van harte met de NA; geniet ervan!

1 like

Super mooi horloge! Van harte gefeliciteerd, geniet ervan! :dizzy::clinking_glasses::star_struck:

1 like

Zo mooi dit model! Gefeliciteerd

1 like