Mooie GMT
In Europa kun je toch (bijna) overal aan kraanwater komen?
Je hebt niet bij de mariniers of commandoâs gezeten?
Mooi verhaal over heel mooi horloge.Gefeliciteerd hiermee. Certina is ook mijn favoriete horlogemerk. Ze maken voor een aangename prijs aangename horloges.
Dat zou zomaar kunnen. We hebben plannen voor IJsland, of Noord-Amerika (de great divide, door de Rockies). Het kan dan zomaar gebeuren dat je dagenlang niet in de bewoonde wereld komt. Dan is het prettig als je een optie hebt voor veilig drinkwater.
die had ik zelf niet kunnen verzinnen âŠ
Erg mooi! Die sluiting is zeker onzichtbaar⊠Zie hem niet op de fotoâsđ
Das prachtig. Heb ik ook gefietst, vanuit Kevlavik onder langs en bovenover weer terug.(zeg maar, rechts om, of omdat het hf is hier: tegen de wijzers van het horloge in) Maar het water in de beken/rivieren is daar zo helder dat je het zonder filter ook wel kunt drinken.
In Noorwegen heb ik tijdens wandelingen weleens smeltwater gedronken, maar niet teveel. Er kan bijv. gruis e.d. in zitten.
In IJsland nooit gedaan. Het vulkanisme op IJsland brengt met zich mee dat er (flinke concentraties) zwavel of andere stoffen in het water kunnen zitten, en dan vooral als je het verder van de bron (gletsjer) drinkt. Maar goed, slokje proeven en je weet al gauw âhoe laat het isââŠ
Filteren of eerst koken wordt vaak geadviseerd, maar, in IJsland wordt veel flessenwater verkocht. Is het niet bij een supermarkt, dan wel bij benzinestations.
Dat is een prachtig cadeau, ze hebben in elk geval goed opgelet toen je het erover had! Veel plezier ervan
Heb er niets aan overgehouden.
En on topic: In Ijsland is pepsi en cola niet te betalen
Dan zal ik mijn eigen Pepsi en Cola mee moeten nemen. In dit geval neemt het weinig ruimte in
Dat is een mooi cadeau!
Ik was nog niet bekend met dit model/deze uitvoering.
Van harte gefeliciteerd met de NA!
Geniet er van.
Gefeliciteerd!
Heel gaaf. Veel draagplezier.
En on topic: In Ijsland is pepsi en cola niet te betalen
Mwah, vooral alcoholische geneugten geven ze in IJsland en Noorwegen niet wegâŠ
Mooie Certina trouwens!! Neem aan dat je die niet mee naar IJsland neemt�
Fantastisch cadeau, gefeliciteerd ermee en veel draag plezier!
Kans is erg klein idd. Tijdens het fietsen draag ik eigenlijk altijd mijn Garmin Fenix, de zgn. polscomputer.
Je hebt de keuze voor IJsland dus nog niet definitief gemaakt, maar ik kan dat je van harte aanbevelen!
Wil je wat ongereptheid, dan moet je wel het ruige binnenland in, met vaak slechte wegen. Dan denk je al gauw aan een mountainbike met terreinbandjes⊠Toerfiets met juiste bandenkeuze kan wellicht ook.
Ik weet niet hoeveel weken je hebt, maar Landmannalaugar is geweldig! Zijn daar inmiddels 2 x geweest. Overnachten kan in grote hut (te huren slaapplaatsen) of op de camping (rotspennen nodig!).