Mooie GMT
In Europa kun je toch (bijna) overal aan kraanwater komen?
Je hebt niet bij de mariniers of commando’s gezeten?
Mooi verhaal over heel mooi horloge.Gefeliciteerd hiermee. Certina is ook mijn favoriete horlogemerk. Ze maken voor een aangename prijs aangename horloges.
Dat zou zomaar kunnen. We hebben plannen voor IJsland, of Noord-Amerika (de great divide, door de Rockies). Het kan dan zomaar gebeuren dat je dagenlang niet in de bewoonde wereld komt. Dan is het prettig als je een optie hebt voor veilig drinkwater.
die had ik zelf niet kunnen verzinnen …
Erg mooi! Die sluiting is zeker onzichtbaar… Zie hem niet op de foto’s😜
Das prachtig. Heb ik ook gefietst, vanuit Kevlavik onder langs en bovenover weer terug.(zeg maar, rechts om, of omdat het hf is hier: tegen de wijzers van het horloge in) Maar het water in de beken/rivieren is daar zo helder dat je het zonder filter ook wel kunt drinken. 
Dat is een prachtig cadeau, ze hebben in elk geval goed opgelet toen je het erover had! Veel plezier ervan 
Heb er niets aan overgehouden.
En on topic: In Ijsland is pepsi en cola niet te betalen 
Dan zal ik mijn eigen Pepsi en Cola mee moeten nemen. In dit geval neemt het weinig ruimte in 
Dat is een mooi cadeau!
Ik was nog niet bekend met dit model/deze uitvoering.
Van harte gefeliciteerd met de NA!
Geniet er van.
Gefeliciteerd! 
Heel gaaf. Veel draagplezier.
Fantastisch cadeau, gefeliciteerd ermee en veel draag plezier!
Kans is erg klein idd. Tijdens het fietsen draag ik eigenlijk altijd mijn Garmin Fenix, de zgn. polscomputer.
Dat zijn nog een leuke verassingen!
Mooi horloge hoor.
Dank je voor de tips. We hebben idd de keus nog niet gemaakt. Daarnaast hangt er veel af van de f…ing Corona maatregelen. We willen lekker enkele maanden gaan toeren, dus tijd zat. Ook hebben we goede toerfietsen (Santos). Kwestie van de juiste banden monteren, zoals je al aangeeft. Ik heb een geschiedenis in MTB, dus ben wel wat gewend 
Ik zal je tzt wel een PB sturen. De rest van het forum zal hier, denk ik, niet echt in geïnteresseerd zijn 
Toen ik daar met een fietspartner naar toe ging was het: Als ik een atb aanschaf, kunnen we ook in IJsland fietsen, en als we in IJsland willen fietsen, dan moeten we wel een ATB (aka mountainbike
)
Destijds gekocht bij Kok in Utrecht. Toen we terug waren van vakantie en de fietsen een beurt moesten hebben vroeg ie: Moet ik het stof en en zand in een zakje doen als aandenken?