Een bijzonder horloge, mooi ook!!_
Iedereen bedankt voor jullie enthousiasme, hier gaat een tevreden mens te bed.
Wat een beauty zeg …Gefeliciteerd!
Zo herkenbaar dit ️
Veel plezier met deze prachtige aanwinst
Erg mooi horloge met bijbehorend mooi stukje tekst. Het enthousiasme straalt er weer van af en dat de verliefdheid nog maar lang mag duren. Lijkt me toch fijner dan al die 'one-night-stands.
Geweldig!
Wauw. Schitterende dial en gave kleur accenten.
In één woord : Prachtig, Prachtig, Prachtig !
Zo een vriendin moet je koesteren.
Heel mooi! Ikzelf vind de wat dikkere kast ook mooi, net wat meer body. Ben zeer benieuwd naar de wijzerplaat in het echt. Jouw vorige limited (mij ook niet onbekend) was op de foto zeer aanwezig maar in real life heel subtiel. Veel draagplezier!
Behoorlijk gave GS Chris! Veel plezier er van!
Gefeliciteerd man! Mooi dat je er weer eentje hebt. En inderdaad, met jouw 19.5cm dikke pijlerpolsen staat ie jou beter dan wanneer ik 'm om mijn ranke meisjespolsjes had geklapt.
Prachtig ding, en er zijn er niet veel van op de wereld. Ga je deze nu eens niet flipperen?
Fantastisch apparaat. Welke heeft je voorkeur; de huidige of vorige Limited?
Ik vind deze persoonlijk wel erg gaaf. Hopelijk krijg ik nog eens de kans deze in het echt te zien.
Veel plezier ervan Christiaan. Mooi dat hij bij een echte liefhebber terecht is gekomen!
Sodeknetters! Wat een prachtige GS! Veel plezier er van!
Mooi man
Geweldig mooi horloge!
Daar kan geen Rolex tegenop!
Wat een Grand Seiko geweld de laatste tijd! Ik kan je keuze alleen maar toejuichen! Van harte en geniet ervan!
Zeer gave GS.
Wat een GS geweld de laatste tijd.
Proficiat met de NA.
Draag hem met liefde.
Mooie GS. Van harte en veel draagplezier.