NA topic, Grand Seiko SBGJ 225 Kasuri

Een bijzonder horloge, mooi ook!!_

1 like

Iedereen bedankt voor jullie enthousiasme, hier gaat een tevreden mens te bed. :grinning::+1:

1 like

Natuurlijk en meteen welterusten (of werk ze) all. :sleeping:

6 likes

Wat een beauty zeg :ok_hand::blush: …Gefeliciteerd!

Zo herkenbaar dit :arrow_up::grin::joy:

Veel plezier met deze prachtige aanwinst :+1::grinning:

2 likes
4 likes

Erg mooi horloge met bijbehorend mooi stukje tekst. Het enthousiasme straalt er weer van af en dat de verliefdheid nog maar lang mag duren. Lijkt me toch fijner dan al die 'one-night-stands.

:+1:

1 like

Geweldig!

1 like

Wauw. Schitterende dial en gave kleur accenten.

1 like

In één woord : Prachtig, Prachtig, Prachtig !
Zo een vriendin moet je koesteren.

1 like

Heel mooi! Ikzelf vind de wat dikkere kast ook mooi, net wat meer body. Ben zeer benieuwd naar de wijzerplaat in het echt. Jouw vorige limited (mij ook niet onbekend) was op de foto zeer aanwezig maar in real life heel subtiel. Veel draagplezier!

1 like

Behoorlijk gave GS Chris! Veel plezier er van!

1 like

Gefeliciteerd man! Mooi dat je er weer eentje hebt. En inderdaad, met jouw 19.5cm dikke pijlerpolsen staat ie jou beter dan wanneer ik 'm om mijn ranke meisjespolsjes had geklapt.

Prachtig ding, en er zijn er niet veel van op de wereld. Ga je deze nu eens niet flipperen?

1 like

Fantastisch apparaat. Welke heeft je voorkeur; de huidige of vorige Limited?

Ik vind deze persoonlijk wel erg gaaf. Hopelijk krijg ik nog eens de kans deze in het echt te zien.

2 likes

Veel plezier ervan Christiaan. Mooi dat hij bij een echte liefhebber terecht is gekomen!

1 like

Sodeknetters! Wat een prachtige GS! :ok_hand: Veel plezier er van!

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

Geweldig mooi horloge!
Daar kan geen Rolex tegenop!:wink:

1 like

Wat een Grand Seiko geweld de laatste tijd! Ik kan je keuze alleen maar toejuichen! Van harte en geniet ervan! :smile: :+1:

1 like

Zeer gave GS.
Wat een GS geweld de laatste tijd.
Proficiat met de NA.
Draag hem met liefde.

1 like

Mooie GS. Van harte en veel draagplezier.

1 like