Toppertje hoor! Gefeliciteerd
Dank je wel Edwin en bij deze wijzerplaat is hetzelfde effect bereikt. Op afstand vrijwel effen en hoe dichterbij, des te meer detail tevoorschijn komt. Overigens is die transitie ook nog eens afhankelijk van de hoeveeldheid licht, dus het is steeds weer verrassend.
@daffie, @SwedishChef, @eddegroot en @Fate_Amenable_To_Change, deze gaat zeker voorlopig niet meer weg, dus ik zal hem nog wel eens realtime showen.
Ik hou je eraan!
Mooi verslag, en een prachtig horloge Chris.
Zeer mooi horloge en leuk geschreven NA.
Geniet van dit prachtige horloge
Driemaal is scheepsrecht, veel plezier met deze blijver!
Wéér zo’n mooie!
Wat een geweldige nieuwe aanwinst, en ook lezenswaardig gepresenteerd.
Geweldig toch hoe men bij GS er steeds (of vaak) in slaagt om de dial nog een hoofdrol in te laten nemen, naast al die andere geweldige karakteristieken van zo’n horloge.
Heel erg mooi!
3 letters. Wow…
Volgens mij draagt acteur Shawn Sipos in Reacher seizoen 2 deze of een Grand Seiko (Peacock blue), die hier heel erg op lijkt.
Mooie NA👍🏼
5 jaar geleden wel ja
Nu ook nog
Mooi wel, nieuw niet meer echt hè
Leuk hoe deze NA van destijds nog steeds een schitterend horloge is hè.
Inmiddels (zoals eigenlijk al mijn NA’s) al lang niet meer van mij en misschien was dat wel weer een vergissing. Alhoewel, op deze manier heb ik van zoveel horloges mogen genieten, daar kan niet veel tegenop.
Enjoy de hobby all!
Wat een prechtig verhaal en leuk om te lezen. Het is werkelijk een parel van een horloge , geniet ervan!
Nice👌, veel plezier ermee!