Mijn lieve mede horlogeliefhebbers!
Begin juli gaf ik in mijn voorstel topic, al aan dat de Omega Seamaster 300M in het zwart mij een wauw-gevoel geeft. Gelukkig geef ik mijzelf elk maand een zakcentje om uit te geven aan mooie spullen en dat zorgde ervoor dat ik vandaag mijn eerste Zwitserse horloge heb kunnen kopen!
De afgelopen twee maanden is het voor mij op een aantal (stiekem toch veel) momenten moeilijk geweest om toch niet te zwichten om een horloge te kopen die ik op dat moment wel kon betalen. Er komen immers genoeg prachtige horloges hier in het blauwe gedeelte langs.
Gelukkig heb ik dit niet gedaan, want het gevoel dat ik kreeg toen ik mijn eerste Zwitserse horloge kocht, is met geen ‘toetsenbord’ te beschrijven!
Door de goede verhalen over Van Baal op dit forum, ben ik vanmorgen naar Nijmegen gereden. Mijn ochtend begon vanmorgen iets wat zenuwachtig en met weinig slaap. Ik vond het toch spannend om een hoop geld uit te geven aan een horloge.
Eenmaal in Nijmegen ben ik heel fijn door Auke-Jan geholpen, als je dit leest Auke-Jan, super bedankt! Ik heb daar de Seamaster in verschillende kleuren kunnen passen. Mijn oog viel elke keer weer op de zwarte versie en dat is hem uiteindelijk ook geworden!
Naast de Omega heb ik ook nog een aantal andere horloges mogen passen! Zo heb ik al inspiratie gekregen voor een eventuele volgende . Het is ook allemaal de schuld van dit geweldige forum
Genoeg geschreven, hier zijn de plaatjes van mijn nieuwe Omega!
En de plaatjes van de andere horloges die ik nog heb mogen passen.