Voorstellen :)

Hallo lieve forumleden!
Ik ga mij ook eens voorstellen, mijn naam is Mario. Na 7 jaar dragen van een Apple Watch, heb ik een aantal maanden geleden een Seiko gekocht.

Dit bevalt mij zo goed, dat ik (mede door het stilletjes genieten van de leuke topics over de Tudors, Breitlings en Omega’s) besloten heb om te gaan sparen voor een luxere horloge.

Aantal weken geleden en vorig weekend ben ik bij Schaap & Citroen de Tudor Black Bay, Breitling Superocean 2 en de Omega Seamaster 300m gaan passen. Alle drie prachtige horloges, alleen geeft de zwarte Omega Seamaster 300m mij elke keer weer het WOW-gevoel. Het wordt dus de Omega! Nu proberen geduldig te blijven. :slight_smile:

Groetjes, Mario

46 likes

Welkom op het HF .

1 like

Welkom en geweldige horloges alle drie mooi , alleen als de omega je de wow factor geeft zou ik daar voor gaan.

1 like

Welkom :blush:

1 like

Welkom op HF, Mario! En van die drie vind ik ook de Omega het leukst! Heb je ook een foto van je Seiko? We zijn hier gek op plaatjes!

1 like

Welkom Mario op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Dank je wel! Zeker, hierbij een plaatje van de Seiko. Dit model trok mij vooral aan omdat het een Solar is en de wijzerplaat met zijn kleur en honingraat past bij mijn rode I30N :slight_smile:

9 likes

Welkom :slight_smile::+1:

1 like

Welkom op HF Mario. Veel plezier hier en succes met sparen voor de Seamaster

1 like

Welkom en aucces met het sparen voor je Omega.

1 like

4 likes

Wauw, geweldige bak!

1 like

Welkom Mario :+1:t2:

1 like

Namens een medenieuweling: welkom! Klinkt herkenbaar, van smartwatch naar een horloge. Volg je gevoel en als Omega de wowfactor heeft daar lekker voor gaan!

1 like

Welkom :raised_hand:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Mario , altijd voor de woooowfactor gaan :ok_hand:

1 like

Welkom Mario op dit leuke forum, hoop dat je hier veel inspiratie op doet en zoals pasd zegt altijd voor de wowfactor gaan :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club Mario.

1 like