NA: Traska Commuter steel blue

Commuter 36mm in Steel Blue overgenomen van wverner hier. Geweldig naar m’n zin!

Nieuwste, en voorlopig laatste aanschaf, want ik kan niet blijven aankopen, spijtig genoeg.

Echt verliefd op geworden in de voorbije week. Afwerking is geweldig, band zit comfy en is stevig, quick adjust is super handig. En ie ziet er echt zalig uit. Langs elke hoek zie je mooie facetten glinsteren van de dial of de kast.

Dial ziet er heel basic uit, maar de kleur is enorm divers, met wat lijkt een heel lichte “metallisé” korrel erin zoals bij autolak. Volgens Traska is 't gelakt, en dat geloof ik meteen want de plaat ziet er heel dik/rijk uit van kleur. En toch matte look over het algemeen, dus genoeg om naar te kijken.

De lume is ook een stukje beter dan ik had verwacht. Als ik 's avonds oplaad aan onze LED keukenlichten, dan blijft ie leesbaar tot de ochtend. Maar denk dat dat ook met de algemene leesbaarheid van de dial te maken heeft.

De 36mm afmeting doet me ook perfect aan op m’n pols van 17-18cm. Maakt dat het geheel bescheiden blijft naar m’n mening, terwijl de kast en dial zelf toch opvallen qua glinsteringen.

De quick adjust is wel héél handig met het wisselende weer nu. Kan band echt perfect zetten. Had gelezen/gehoord dat sommigen dit mechanisme erg onhandig vonden, maar ik heb er geen problemen mee.

50 likes

mooi exemplaar,
draag hem met plezier

Veel plezier met dit horloge.

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een sympathieke aanwinst.
Zowel staal als leer, staat hem goed.

Ik wens je er een blijmoedige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Nice! Een vriend van me heeft een Traska GMT in de zelfde kleur en het is een horloge dat heel veel waar voor je geld geeft vind ik.

Geniet ervan!

Ah leuk! Ik heb me ernstig ingehouden toen ik de advertentie zag. Gefeliciteerd en veel plezier…

Mooie aanwinst, veel draagplezier!

Mooi, gefeliciteerd

Leuk hoor!
Geniet ervan!

Heb er nog een goede twee weken over getwijfeld, maar ie bleef hangen :slight_smile:

1 like

Een van de beste gada’s die er zijn

Hij staat je goed! Ik hoop dat je er veel plezier aan blijft beleven.

1 like

36mm is een heerlijke maat. Staat je goed!
Prachtige kleur wijzerplaat. Mooi horloge hoor.

1 like

Staat je goed, veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd :tada:
Leuk horloge, goeie maat, staat je goed!

Gefeliciteerd! En veel plezier er mee, uiteraard.

Gefeliciteerd met je NA

Mooie aanwinst. Leuke kleur wijzerplaat. Veel plezier ermee.

Mooie frisse blauwe kleur! :star_struck:
Veel draagplezier.

Gefeliciteerd!