Traska only

Ik neig naar oxblood of Adriatic

No date uiteraard

De (v2) commuter die ik heb is de enige no-date in mijn collectie en dat is eigenlijk wel een verademing wanneer ik m pak, alleen tijd goed zetten ipv tijd en datum.

2 likes

De meteoriet versie van de Venturer was binnen 2min uitverkocht (100 stuks). Een Limited. Die komt niet meer terug.

Nu hebben ze een dark versie waar je je volgend weekend op in kunt schrijven en dan heb je komende zomer gegarandeerd een exemplaar:

8 likes

13 likes

Deze blijft leuk!

1 like

Das geen conmuter

In februari wel: NA: Traska Commuter steel blue

2 likes

Deze blijft me af en aan toch jeuken

Iemand binnen 1h15m van Groningen die er één heeft en 'm wil laten zien?

1 like

The new Commuter is finally complete, with two small changes which, though subtle, elevate the overall experience and make the watch shine just that much brighter. We mean literally brighter — we’ve upgraded to Swiss-made BGW9 Grade A lume. We also added extra layers of anti-reflective coating to the underside of the crystal. Together, brighter lume and the enhanced transparency of the sapphire crystal mean the dial is rendered that much more vivid for easy reading day or night.

Claim yours in either 36 or 38 mm next Sunday, June 1, at 11 AM ET.

3 likes

Decisions Decisions

Adriatic Blue of Oxblood Red?

1 like

Huh. Had iemand daar klachten over?
Lume is niet súper sterk maar wel leesbaar tot de ochtend voor me. (Zeker genoeg voor een niet-diver imho.) En kristal heeft me nooit in de weg gezeten.

1 like

Schijnbaar wel, maar dit is toch alleen positief, goede zaak toch?
ze luisteren naar de consument
en ze nemen daarin ook direkt actie.

Top Traska.

Allebei prachtig!

1 like

Ja, sowieso goed dat ze blijven verbeteren. Maar had gisteren letterlijk m’n Traska aan terwijl ik dit las. Ik dacht ‘huh, is hier iets aan te verbeteren dan?’ :slight_smile:

Welke is het geworden?!? :wink:

8 likes

Nog geen, er zal eerst weer wat moeten vertrekken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geen super haast bij

2 likes

There we go

8 likes

Top! :ok_hand: Geniet ervan!

1 like

Thanks man, die ontkoppelde kroon geeft het horloge veel meer een luxe gevoel. Heel nice :smile:

1 like

6 likes