Traska only

Ja ik zag het. Naar NL “Free shipping”.
Op zoiets kwam ik ook ongeveer uit inderdaad. Goeie tip, die paar tientjes zijn toch weer een bandje of 2.

De prijzen op de site van traska zijn erg aantrekkelijk. Toch goed om de extra kosten zo wat te berekenen, scheelt toch wel wat.

:+1:

1 like
1 like

Positieve review hoor!

Heb een slate black incoming. Nu ik deze foto’s zie… was de blauwe toch de betere keuze? Vond de kleur wat flets op video overkomen. We soon shall see… monday. :grin:

:ok_hand:t2: Ben benieuwd naar jouw foto’s.

:wink:

7 likes

De kleur kan heel flets of heel rijk zijn…

Juist leuk aan dit horloge imo

Post vooral de slate Black plaatjes :blush:

1 like

Nice blue :ok_hand:

1 like

Heel benieuwd, zit ook al tijdje te twijfelen over blauw of zwart.

Ben je hem toevallig al beu? Ik zou er wel eens eentje willen proberen, maar nieuw incl invoeren vind ik net te gortig.

Nee zeker niet, heel content mee…

Maar mocht ik hem ooit zat zijn krijg je als eerste een berichtje!

Vond ik zelf ook gortig, heb hem voor honderd euro minder nieuw gekocht van iemand die het toch niks vond na bezorging

1 like

Jammer dat het zoveel extra moet kosten en dat ze geen distributeur in Europa hebben.
Leuk merk vind ik

Ja dat maakt veel micro’s van buiten de EU toch een pak minder interessant.

Maar BTW zul je ook met een Europese distributeur toch nog moeten aftikken, wie weet kan het dan iets goedkoper.

Als het goed blijft gaan met het merk komt dat misschien vanzelf wel.

Ja erg leuk, blijven ook iedere iteratie weer upgraden, niet alleen een ander kleurtje ofzo.

Er zit ook een nieuw model in de pijplijn… Kreeg van de week nog een e-mail dat het niet gelukt was deze te presenteren….

Wat denken jullie dat het wordt?

The result? A watch that integrates innovation naturally, organically, beautifully. One that surprises yet doesn’t scream for attention. Something new, yet not gimmicky. Complex, yet not forced. Grounded in the purposeful minimalism we’ve become known for, where everything exists for a reason.

We were all set to make a subtle announcement, a teaser if you will, of the new watch. But the prototype I’m looking at right now? I’m sorry to say, it just doesn’t quite cut it. I like it, but I am not (yet) floored. The process of rendering an idea in hardened stainless steel has never been easy, and the technical ambition of this new piece greatly exceeds anything we’ve ever attempted before.

1 like

Kan van alles zijn :sweat_smile:

Lekker speculeren

Wow je foto’s hebben me overtuigd een commuter te kopen. De blauwe in 34mm is helaas uitverkocht. Geïnformeerd en er komt een nieuwe batch met nieuwe dials in November.

De volledige brushed finish met subtiele polished accenten, dunne profiel en oyster-achtige case is helemaal in mijn laan. Heb afgelopen tijd veel geld uitgegeven aan het binnenhalen van 2 grails, dus die paar maanden wachten komt wel goed uit!

2 likes

Top! :ok_hand:

Toevallig ook een idee welke kleuren? Wacht al tijdje op een witte variant in 38mm die ooit eens is uitgegeven

Helaas wilde ze nog niet prijsgeven. Als er een linnen dial komt, dan ben ik helemaal verkocht…

1 like

Commuter 38 slade black

6 likes

Bevalt die? Ziet er erg strak uit zo! Ik had de Commuter volgens mij dezelfde band en vond die echt heerlijk zitten met de Quick adjust.