Heb een slate black incoming. Nu ik deze foto’s zie… was de blauwe toch de betere keuze? Vond de kleur wat flets op video overkomen. We soon shall see… monday.
Ja dat maakt veel micro’s van buiten de EU toch een pak minder interessant.
Maar BTW zul je ook met een Europese distributeur toch nog moeten aftikken, wie weet kan het dan iets goedkoper.
Als het goed blijft gaan met het merk komt dat misschien vanzelf wel.
Ja erg leuk, blijven ook iedere iteratie weer upgraden, niet alleen een ander kleurtje ofzo.
Er zit ook een nieuw model in de pijplijn… Kreeg van de week nog een e-mail dat het niet gelukt was deze te presenteren….
Wat denken jullie dat het wordt?
The result? A watch that integrates innovation naturally, organically, beautifully. One that surprises yet doesn’t scream for attention. Something new, yet not gimmicky. Complex, yet not forced. Grounded in the purposeful minimalism we’ve become known for, where everything exists for a reason.
We were all set to make a subtle announcement, a teaser if you will, of the new watch. But the prototype I’m looking at right now? I’m sorry to say, it just doesn’t quite cut it. I like it, but I am not (yet) floored. The process of rendering an idea in hardened stainless steel has never been easy, and the technical ambition of this new piece greatly exceeds anything we’ve ever attempted before.
Wow je foto’s hebben me overtuigd een commuter te kopen. De blauwe in 34mm is helaas uitverkocht. Geïnformeerd en er komt een nieuwe batch met nieuwe dials in November.
De volledige brushed finish met subtiele polished accenten, dunne profiel en oyster-achtige case is helemaal in mijn laan. Heb afgelopen tijd veel geld uitgegeven aan het binnenhalen van 2 grails, dus die paar maanden wachten komt wel goed uit!