Traska only

De Traska valt me niet tegen, draagt erg fijn! Of het een blijver is, weet ik nog niet. :wink:

1 like

Nieuw model:

3 likes

Ik weet het niet hoor :face_with_peeking_eye:

Ik hou me aanbevolen mocht het toch de deur uit gaan!

1 like

:thinking::thinking::thinking: niet echt mijn ding .

Ja, dat is 't nu toch ook niet echt voor me. Maar een jumping hour is sowieso niet m’n ding.

Had ergens ook wel gehoopt dat ze met een nieuwe kastvorm zouden komen. De huidige is erg leuk, maar wordt zo goed als identiek overheen al hun modellen gebruikt. Deze gebruikt dezelfde, maar lijkt 't dan gewoon een heel stuk dikker te maken.

+1 @Amsterdamcallin

Ik vreesde dit al. Niet zo origineel als gehoopt, want maen heeft er ook net één uitgebracht…en er zijn nog wel wat micro’s met een jump hour

Jump hours zijn ook niet mijn ding maar ik waardeer de moeite, deze uitvoering is wel heel bijzonder.

Ik hoopte ergens op een nieuwe kastvorm of iets unieks Voor de collectie met meer draagbaarheid

Misschien een rechthoekige dress watch of iets met gespleten uren, minuten en seconden op de wijzerplaat, maar dan niet dit…

Of juist een mooie moderne hoekige chronograaf ofzo

Het is altijd lastig om origineel te zijn natuurlijk met hoe veel smaken en modellen er tegenwoordig te koop zijn

Ook niet echt mijn ding.

Ik vind m tof eigenlijk!

Uiteindelijk is alles natuurlijk al een keer gedaan en moeten we maar afwachten hoe het in het echt eruit gaat zien tov de renders, maar so far so good.

In de update schrijven ze dat ze bijna alle technische uitdagingen hebben opgelost. Dat wekt nog niet heel veel vertrouwen :sweat_smile:

2 likes

Bandjes proberen.

8 likes

Nice, begin wakker te worden voor dit merk. Welke maat is deze?

1 like

Dit is de 38mm op een 17,5-18cm pols.

1 like

Jeetje deze wijzerplaat is ook knap zeg…

Mocht je er eens af willen houd ik me aanbevolen

De Commuter komt in november met nieuwe kleuren die nog niet eerder zijn gebruikt.

1 like

Heb je al voorbeelden?

Nee, en Traska communiceert subtiel dat je ze daar ook niet voor hoeft te benaderen…:sweat_smile:

3 likes

Hahaha hoe passive aggressive kun je zijn :rofl:

Lees ik met een oude kleur om mijn pols :slightly_smiling_face:

5 likes

Idem:

:drooling_face:

5 likes