Is de slate grey er ooit in 38mm geweest? Of alleen slate black
Klein verschil ![]()
Is de slate grey er ooit in 38mm geweest? Of alleen slate black
Klein verschil ![]()
Ik weet het al… Twee grijze dials en een zwarte
![]()
![]()
![]()
Iemand anders nog een onderweg sinds de laatste restock van Traska?
Ik heb gewacht tot de witte ook in 38mm was en deze gelijk besteld!
Ben vooral ook benieuwd hoe de Istran Green variant eruit ziet.
Wil nog wel een grijze of zwarte voor erbij…
Maar heb zoveel wensen op het moment
Er zou iets volledig nieuws aankomen, naast de eerder besproken jump hour. Ben curieus ![]()
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Uit de laatste nieuwsbrief:
[…]
You may have heard of our Jump Hour project, a piece that has been in development for well over two years now. This was always going to be a stretch project, and while we’re (quite) confident it will be released next year, we’re prepared to take as long as necessary to get it just right.Meanwhile, another new model has come together — sooner than we dared hope for. Hint: It’s something that people in this community have been asking for (for years). Look out for my next newsletter in about three weeks — I’ll be sharing the full story as well as the release date early in the new year.
[…]
Zijn er mensen die de Summiteer al voor langere tijd in bezit hebben? Benieuwd naar jullie bevindingen
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Heb zelf de commuter sinds een tijdje. Zelfde kast en band, andere, meer dressy plaat. Draagt geweldig! De mijne loopt wel wat snel + 15 a 20 sec. Valt me iets tegen, is op vier posities afgeregeld las
Ik. Verder niets dan lof.
Sinds maart '24 de 38mm blauwe summiteer in bezit en ik kon niet meer tevreden zijn.
De stalen band is de meest comfortabele van al m’n horloges en leeft tegenwoordig op m’n Tudor black bay 58, waar het ook perfect op past (met Tudor end links)
Ben al tijdje aant kijken naar een commuter, maar de juiste kleur nog niet gevonden. De rode en zilveren waren al wel een tijdje aant lonken ![]()
Is deze kleur ongeveer wat ie is? Nice hoor. Nog een foto onder schuine hoek?
![]()
Is dit Adriatic Blue?
Fraai hoor, best wel vintage vibes. Twijfel tussen zwart en Blauw nu. ![]()
Jep, afhankelijk van het licht van bijna vaal blauw naar diep en weer terug.
Zijn er hier trouwens ook ideeën over wat Jon bedoelde mbt het nieuwe model?
Iets waar de community al tijden om vraagt?
![]()